Heksencafe 11 december 2016

Hier discussiëren we verder waar we tijdens het Heksencafe live waren gebleven.
Plaats reactie
Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Heksencafe 11 december 2016

Bericht door Daturae » 09-12-2016 17:46

Heb toch een leuk onderwerp gevonden! Kwam op het idee door het boekje dat ik met Sint kreeg: De kleine heks, van Otfried Preussler.

Afbeelding

Eindelijk heb ik het boek in bezit waar het voor mij allemaal mee begon! Toen juf in de derde klas ons hieruit voorlas wist ik: ik ben ook een heks! Als negen jarige oefende ik al snel op de stalbezem, brouwde soepen en brouwsels van wilde paddestoelen en mossen en verdiepte me vanaf dat moment in met name geneeskrachtige kruiden en planten/ vruchten die je zo uit de natuur kunt eten.

Dus... het onderwerp: waar begon het voor jou allemaal mee? Wie of wat leidde jou op het pad van wicca, hekserij, paganisme of spiritualiteit?

Daarover gaan we het zondag hebben! Neem vooral ook je aandenken, 'relikwie' of een foto van iemand die belangrijk voor je was/ is mee!

Heksencafe is om drie uur open, maar om vier uur beginnen we meestal met het onderwerp/ discussie.
Tot zondag!

Blessed Be, Daturae
Blessed Be, Daturae

Wiplala
Berichten: 5
Lid geworden op: 09-12-2016 13:14

Bericht door Wiplala » 14-12-2016 15:22

Hoi Darturae

Ik heb je een paar dagen geleden een berichtje hier en een email gestuurd, met de vraag of ik welkom ben het heksencafe in Groningen te bezoeken.
Want ik was in Groningen het afgelopen weekend!
En ik wilde er graag eens langs omdat ik ben uitgenodigd dat eens te doen,
door iemand uit Groningen die ik heb ontmoet tijdens een Paganweekend.


Maar goed als ik geen reactie krijg dan laat ik het hierbij.
mvg Wiplala
Duurzaam en respect voor al wat leeft

Plaats reactie