Overlijden Merlin Sythove

Actueel
Plaats reactie
Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Overlijden Merlin Sythove

Bericht door Daturae » 04-01-2012 19:50

Met ongeloof en verdriet vernam ik dat Merlin Sythove niet meer onder ons is. Ik wist dat hij kanker had, maar dat het zo snel zou gaan, wie had dat gedacht? Merlin is voor mij en vele andere heksen/ paganisten een grote inspiratiebron geweest. Samen met zijn vrouw Morgana hebben zij via Silver Circle de Wiccabeweging in Nederland naar grotere hoogten gestuwd en een stem gegeven door o.a. het tijdschrift de Wiccan Rede decennialang uit te geven. (waar ik zelf nog een tijdje aan mocht meewerken en zodoende Merlin beter leerde kennen).

Wens zijn nabestaanden sterkte toe en dat zij het vertrouwen mogen hebben dat hij nu van alle aardse last en pijn verlost is en ons toelacht vanuit het Zomerland.

Blessed Be, Daturae
Blessed Be, Daturae

elixa
Berichten: 126
Lid geworden op: 24-10-2010 09:37

OVERLIJDEN

Bericht door elixa » 04-01-2012 21:05

Wat een akelig nieuws. Wist niet dat hij kanker had.
Ik kende Merlin niet persoonlijk. Wel contact met hem gehad ivm wiccan rede.

Kan me voorstellen dat dit nare nieuws raakt Daturae

Hopelijk verlost van alle pijn!

LiX

Menno
Berichten: 266
Lid geworden op: 09-04-2010 23:56

Bericht door Menno » 05-01-2012 09:12

Een icoon van de Wicca in Nederland is niet meer onder ons. Dat hij zacht mag rusten in het zomerland tot het zijn tijd is om terug te keren.

BB,

Menno

Gast

Bericht door Gast » 10-01-2012 15:14

Ik las het op Facebook toen ik in Finland was. Was best van slag. Op Facebook hield hij iedereen op de hoogte dmv updates van zijn ziekte. Het was al eventjes stil rond hem..... Hij heeft veel voor de wicca betekend.

Dag Merlin! We zien elkaar weer.

Plaats reactie