Softdrugs cannabis en truffels/paddo's

Een stelling of thema om met elkaar van gedachten over te wisselen.
Plaats reactie
deTripSitter
Berichten: 2
Lid geworden op: 17-07-2015 01:19

Softdrugs cannabis en truffels/paddo's

Bericht door deTripSitter » 17-07-2015 02:23

Momenteel zijn softdrugs gedoogd, wiet is eigenlijk bij de wet nog steeds verboden, maar het gezag ziet het als het ware door de vingers... op sommige gebieden dan, inkoop en kweek wordt weer met harde hand en met veel geld bestreden... terwijl het kopen in de coffeeshop geen enkel probleem is mits je boven de 18 jaar oud bent...

Smartshops zijn er ook, paddo's zijn verboden geworden ivm. overlijden van toerist die allerlei verschillende drugs, waaronder paddestoelen, door elkaar had genomen en toen door de overdrukke Amsterdamse stad, op vrijdagavond is gaan lopen.

De broertjes, de truffels mogen wel nog gewoon, die zijn vers legaal te koop bij smartshops.

Grow kits mogen nog wel, dan mag je wel je eigen paddo's en/of truffels kweken (ja, zelfs de illegale paddo's)... dus eigenlijk wil de overheid het toch ook weer niet helemaal verbieden voor de échte liefhebber.

Hoe wordt er hier over softdrugs, cannabis, paddo's en truffels gedacht?

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 18-07-2015 13:57

Ha heb op je poll gestemd, staat gelijk op 100 % haha!
Blessed Be, Daturae

Ward
Berichten: 73
Lid geworden op: 05-04-2015 01:03

Bericht door Ward » 19-07-2015 14:19

Heb ook op je poll gestemd, zelf gebruik ik niets van dit alles maar als je het legaliseert kun je ook controle uitoefenen op de kwaliteit en prijs.
Zo wordt het voor criminelen veel minder interessant om zich hier mee bezig te houden.

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 06-03-2016 21:02

Helemaal mee eens wat Ward zegt. Overigens moet ik zeggen dat het gebruik van een paar keer paddo's in mijn jonge jaren mij zeker dichter bij de Godin, de natuur, kortom wicca heeft gebracht! MAgnifieke natuurervaring gehad destijds.

Blessed Be, Daturae
Blessed Be, Daturae

Plaats reactie