Even voorstellen: Snowman

Voor nieuwe forumleden. Wie ben je? Wat heb je met hekserij? Wat houdt je bezig?
Plaats reactie
Snowman
Berichten: 5
Lid geworden op: 09-11-2015 22:29

Even voorstellen: Snowman

Bericht door Snowman » 09-11-2015 22:49

Hi allemaal

Even voorstellen: Theo en de mensen die in het het heksencafe waren gisteren kennen me. Ik vond geweldig dat jullie me warm ontvingen en ik vond het gezellig en open om met jullie samen te zijn. Ik ben een solitaire heks en was wat terughoudend om contact te leggen met mede heksen, ook door mijn ervaringen via fora. Tot nu.
In mijn jeugdjaren maakte ik toverdrankjes van dingen zoals snoepspekjes en water. Bleehh. Ik weet ook niet waarom maar ok. Mijn eerste kennismaking met Wicca: het boek van Scott Cunningham. Nadat ik een aantal stukken gelezen had wist ik: Dit zocht ik! Een emotionele openbaring. Nu, vele jaren verder en na het lezen van veel boeken van allerlei wat met heksen en magie te maken heeft is het "heks zijn" verweven met in mijn leven. Ik verheug me erop om ervaringen te delen.
Ons samenzijn heeft wel een reden en dat heb ik ook verteld gisteren. Ik zal dat in een nieuw topic verder toelichten.
Ik wens een geweldige leuke tijd samen met jullie!
BB
Theo ( Snowman )
8)
Oh ja nog even een aanvulling: Ik woon in Groningen bij het Hoornse meer. Ik heb een lieve vriendin, ik ben vegetariër en heb een aantal passies en hobbies: Golfsurfen, muziek maken, gitaar en sinds kort piano spelen, Frans brood bakken, koken, open water zwemmen (total immersion) Middeleeuws zwaardvechten. :-)

Ward
Berichten: 72
Lid geworden op: 05-04-2015 01:03

Bericht door Ward » 13-11-2015 00:39

Hoi Snowman,
Welkom op het forum, ik vond het ook heel leuk om je gezien en gesproken te hebben in het heksencafé.
Ook leuk om te weten dat we dezelfde achtergrond hebben in het Pentjak Silat.
Ik hoop je vaker te treffen in het heksencafé.

BB

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 16-11-2015 19:40

Van harte welkom Snowman!

We hopen je te kunnen helpen, we houden contact en tot op het Heksencafe!

Blessed Be, Daturae
Blessed Be, Daturae

Plaats reactie