Elan, aangenaam iedereen!

Voor nieuwe forumleden. Wie ben je? Wat heb je met hekserij? Wat houdt je bezig?
Plaats reactie
Elan
Berichten: 2
Lid geworden op: 01-10-2015 15:57

Elan, aangenaam iedereen!

Bericht door Elan » 01-10-2015 16:24

Bij deze zal ook ik me even voorstellen. Ik ga meestal rond onder mijn alias Elan, een naam waar ik me altijd prettig bij voel.
Wat ik met wicca/hekserij heb is lastig uit te leggen. Ik ben als christen opgevoed, maar merkte al heel vroeg dat ik daar totaal niks mee kan. Al sinds mijn jeugd ben ik altijd al aan het nadenken over mijn plek in de spirituele/religieuze/fysieke wereld. Ken wel een aantal wiccans, maar die wonen in UK, dus dat is altijd lastig om mee te praten. Daarnaast bevind ik me op dit moment ook qua werk/carriere op een kruispunt waarin ik moet kiezen welk pad ik ga volgen. Dat dingen zo samen komen blijft me toch altijd weer positief verbazen. Heel spannend allemaal!

Menno
Berichten: 266
Lid geworden op: 09-04-2010 23:56

Bericht door Menno » 02-10-2015 23:03

Hallo Elan, welkom op dit wat stille forum :D . De reden dat het hier wat stil is gelegen in het feit dat we elkaar al heel vaak in levenden lijve ontmoeten. Er worden wandelingen georganiseerd en er is natuurlijk het heksencafé enz... Hopelijk mogen we jou daar ook een keer ontmoeten :D .

BB,

Menno

Ward
Berichten: 73
Lid geworden op: 05-04-2015 01:03

Bericht door Ward » 03-10-2015 18:06

Hoi Elan,
Welkom op het forum.
Het is zoals Menno ook al zegt wel wat stil op het forum.
We ontmoeten elkaar in real live vrij regelmatig.
Ik hoop dat we elkaar een keertje ontmoeten in het heksencafe, daar is het altijd gezellig en het is heel vrijblijvend en kun je voor jezelf beslissen of het iets is voor je of niet.
Groetjes, Ward.

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 05-10-2015 13:56

Welkom Elan! Als het goed is heb je een mailtje met info van me gekregen, van harte welkom ook op het Heksencafe. Komende zondag is het weer zover.

Blessed Be, Daturae
Blessed Be, Daturae

Plaats reactie