Voorstellen lydia

Voor nieuwe forumleden. Wie ben je? Wat heb je met hekserij? Wat houdt je bezig?
Plaats reactie
lydia
Berichten: 6
Lid geworden op: 03-08-2015 19:01

Voorstellen lydia

Bericht door lydia » 03-08-2015 19:10

Hallo lieve mensen,

Na het mooie ritueel afgelopen zaterdag moesten we recepten delen, dus dan toch maar eens een account aangemaakt. Voor degenen die ik eerder heb ontmoet: ik ben het meisje met de grote bos lang blond haar.

Ik woon op een mooie boerderij in het zuidwesten van Friesland samen met mijn vader, vriend, veel katten en vier paarden.

Ik heb het geluk dat ik mijn hele leven al met hekserij te maken heb mogen hebben, want mijn moeder was heks. Voor mij is dit dus iets "normaals". Alhoewel veel van de paganisten die ik ken meer richting wicca gaan, merk ik dat de traditionele hekserij mij meer ligt. Daar probeer ik me dan ook meer in te verdiepen. Ik ben solitair, maar het is toch fijn om eens in de zoveel tijd mensen te ontmoeten die "net zo" zijn als ik, ervaringen te delen en te leren van anderen. Daarom mijn bezoek aan het heksencafé.

Een dikke knuffel,

Lydia

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 04-08-2015 16:05

Hoi Lydia, van harte welkom op het forum!

Wist niet dat je moeder heks was. Dat lijkt me heel bijzonder, dat je het echt van huis uit meekrijgt.

Nogmaals welkom! Blessed Be en hopelijk tot snel weer eens, Daturae
P.S.: En inderdaad, je weelderige bos haar kan niemand ontgaan zijn.... zucht... ooit had ik ... ach, ach vroeger...
Blessed Be, Daturae

Ward
Berichten: 73
Lid geworden op: 05-04-2015 01:03

Bericht door Ward » 05-08-2015 14:44

Hoi Lydia,

Van harte welkom op het forum.
Ik mocht je al ontmoeten en ik vond dat je veel positieve energie bij je had.
Hoop je vaker te ontmoeten bij de verschillende activiteiten.

Blessed Be, Ward.

Plaats reactie