Wat meer over mij.

Voor nieuwe forumleden. Wie ben je? Wat heb je met hekserij? Wat houdt je bezig?
Plaats reactie
Ward
Berichten: 73
Lid geworden op: 05-04-2015 01:03

Wat meer over mij.

Bericht door Ward » 05-04-2015 17:18

Mijn Wiccanaam is Ward

Sinds ik me kan herinneren heb ik interesse in andere culturen, vooral culturen die dicht bij de natuur staan.
Vanuit het niets kwam het Paganisme op mijn pad en ben ik me daarin gaan verdiepen.
Het was net of ik thuis kwam, zo voelde het.
Het Paganisme geeft me positieve energie en ik probeer die energie over te dragen aan anderen.
Het beschermen van natuur, mens en dier heeft al vanaf mijn kinderjaren in me gezeten, ook heb ik een groot rechtvaardigheidsgevoel en dat heeft me wel eens in problemen gebracht maar dat weerhoudt me niet om mijn gevoel te volgen en daarnaar te handelen.
Mijn heksennaam Ward (de waker/wachter) past precies bij me (deze naam is gekozen via mijn jaargetal), het meest in mijn werkbare leven werk ik in de beveiliging, zowel bij de overheid als in de private sector, toeval?
Daar geloof ik niet in.
Sinds korte tijd heb ik een blog waarin ik er openlijk voor uitkom dat ik een Pagan ben.
Wil je meer van me weten, gewoon vragen.
Op dit Forum hoop ik te kunnen leren van de mede forumleden en er wellicht een paar te kunnen ontmoeten in het Heksencafé.

Plaats reactie