Voorstellen

Voor nieuwe forumleden. Wie ben je? Wat heb je met hekserij? Wat houdt je bezig?
Plaats reactie
Algernnon
Berichten: 30
Lid geworden op: 09-03-2014 16:34

Voorstellen

Bericht door Algernnon » 09-03-2014 17:04

Hoi Wicca,s / Heksen
Ik ben Algernnon, spelfout van mij, het moet zijn "Algernon"
Ik ben 61 jaar oud en ga gauw met pre pensioen (eind Augustus.)
Ik heb twee teckels, tropische vissen enz enz
Ik ben ook experimentator (E.V.P)
In mijn studio ben ik vaak bezig met dit fenomeen.
Mijn intresse in Wicca beleef ik al heel lang.
Op internet naar Coven gezocht waarbij ik mij aan kan sluiten.
Ben al op een forum geweest (lid) maar ben er weer vanaf gegaan omdat ik dit forum niet VOOR mij zag zitten, prima forum, maar niet iets voor mij.
Dan moet je er ook vriendelijk afscheid van nemen, en zoeken naar iets anders.
Mijn zoektocht gaat verder naar Coven,s in Drenthe.
Een intake gesprek voor een Coven staat gepland in Heerhogowaard, maar denk er aan om dat wegens toch wel een keer in de mnd lessen in die plaats, het af te zeggen.
175 km x2 per keer is me toch te veel van het goed, als er dan een Coven in de buurt is, mag ik misschien daar dan wel een intake hebben.
Tenslotte moet het wel klikken tussen de partijen.
Blassed you all
Geert

Menno
Berichten: 266
Lid geworden op: 09-04-2010 23:56

Bericht door Menno » 10-03-2014 20:48

Hallo Algernon (naar de schrijver Algernon Blackwood?) welkom op dit forum. Het is hier een beetje stil omdat wel elkaar al veel in levenden lijve ontmoeten, zoals op het heksencafe. Als je daar ook een keer naar toe wil dan moet je even een pb-tjhe sturen naar Daturea voor de precieze tijden en locatie.
Een coven? Spannend...ik weet dat covens niet dik gezaaid zijn, zeker hier in het noorden niet. Maar 175 kilometers is wel erg veel :) .

BB,

Menno

Algernnon
Berichten: 30
Lid geworden op: 09-03-2014 16:34

Bericht door Algernnon » 12-03-2014 11:21

Menno schreef:Hallo Algernon (naar de schrijver Algernon Blackwood?) welkom op dit forum. Het is hier een beetje stil omdat wel elkaar al veel in levenden lijve ontmoeten, zoals op het heksencafe. Als je daar ook een keer naar toe wil dan moet je even een pb-tjhe sturen naar Daturea voor de precieze tijden en locatie.
Een coven? Spannend...ik weet dat covens niet dik gezaaid zijn, zeker hier in het noorden niet. Maar 175 kilometers is wel erg veel :) .

BB,

Menno
Dank je wel, ja, ik ga ook gewoon verder met zoeken.
Forum is erg mooi, veel te lezen, en rustig ? mooi toch ? gaat het zeker goed.
BB

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 16-03-2014 18:16

Ha Algernon!
Van harte welkom op het forum, leuk dat je ons gevonden hebt.
Wicca en honden... het lijkt wel een hype de laatste tijd! Ik loop achter blijkbaar (hebben 4 katten) (Laatst wandeling vanuit Heksencafe georganiseerd, volgens mij waren er zo'n 6 of 7 hondjes bij! Leuk!)
Van harte welkom op het forum en als je zin hebt eens langs te komen in ons gezellige Heksencafe dan hoor ik het wel.

Vraagje, ik ken de term niet: wat is E.V.P.? of Experimentator?

Blessed Be, Daturae
Blessed Be, Daturae

Algernnon
Berichten: 30
Lid geworden op: 09-03-2014 16:34

Bericht door Algernnon » 19-03-2014 20:16

Daturae schreef:Ha Algernon!
Van harte welkom op het forum, leuk dat je ons gevonden hebt.
Wicca en honden... het lijkt wel een hype de laatste tijd! Ik loop achter blijkbaar (hebben 4 katten) (Laatst wandeling vanuit Heksencafe georganiseerd, volgens mij waren er zo'n 6 of 7 hondjes bij! Leuk!)
Van harte welkom op het forum en als je zin hebt eens langs te komen in ons gezellige Heksencafe dan hoor ik het wel.

Vraagje, ik ken de term niet: wat is E.V.P.? of Experimentator?

Blessed Be, Daturae
Electronic voice phenomena, ik neem doormiddel van schaaldraaien over een korte golf bandstemmen op, op een bandrecorder en of casette deck.
www.death-record.com/d/n/Frederick-Jurgensen of Branton de Geus, pioneer op dit gebied.
Dus in mijn studio heb ik diverse apparatuur waar ik mee werk.
En dat noemt men een experimentator.
Ik probeer met overleden mensen te communiceren, of kontact te krijgen, en heb veel opnamens op de band staan.
Geen hocus pocus, maar serieus voor hen die zijn overgegaan en vast zitten in een sfeer te helpen, en de familie die er om vraagt om een opname te maken.
Dit alles met zuivere intenties.
En wat ook niet onbelangrijk is, alles gratis !
Zodra er geld mee gemoeid is, voelt het niet goed.
Dus, zuivere intenties zonder verdienste.
Lang epistel, maar hoop dat het een beetje duidelijk is, want ik kan me best indenken dat er mensen zijn die daar van huiveren.
BB
Algernon.

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 21-03-2014 17:43

Hallo Algernon,
Wat interessant zeg! Mijn man is trouwens muzikant, dus af en toe hoor ik hier ook wel eens wonderlijke geluiden langskomen. Maar jij doet dus ook aan communiceren met mensen die overgegaan zijn? Goh, heb er zelf geen ervaring mee, alhoewel, ja, in dromen wel eens dat er weer iemand 'opduikt' dat wel.Interessant, hoor er graag nog eens meer over. Mocht je zin hebben eens langs te komen in het Heksencafe Groningen?

Blessed Be, Daturae
Blessed Be, Daturae

Algernnon
Berichten: 30
Lid geworden op: 09-03-2014 16:34

Bericht door Algernnon » 21-03-2014 19:57

Daturae schreef:Hallo Algernon,
Wat interessant zeg! Mijn man is trouwens muzikant, dus af en toe hoor ik hier ook wel eens wonderlijke geluiden langskomen. Maar jij doet dus ook aan communiceren met mensen die overgegaan zijn? Goh, heb er zelf geen ervaring mee, alhoewel, ja, in dromen wel eens dat er weer iemand 'opduikt' dat wel.Interessant, hoor er graag nog eens meer over. Mocht je zin hebben eens langs te komen in het Heksencafe Groningen?

Blessed Be, Daturae
Hallo Daturae, dat ga ik zeker doen, ik ga gauw met pensioen,zit nu nog in 5 ploegen, en muziek ? ik heb een piano, keyboard, en een dwarsfluit, waar ik dan ook graag op mag spelen.
Mocht je van evp nog meer willen weten, zal ik dat ook graag uitleggen als ik een keer in Heksencafe kom, 2e zondag van de mnd even kijken als dat kan vanwege mijn ploegen, dan stuur ik even een mailtje, alvast hier de url van het forum waar mijn avatar bij Jager staat.
http://www.bandstem.nl/forum/index.php
Kun je zien dat wij daar serieus mee omgaan, en wat voor apparatuur je daar voor nodig bent.
BB
Algernon

Plaats reactie