Even voorstellen

Voor nieuwe forumleden. Wie ben je? Wat heb je met hekserij? Wat houdt je bezig?
Plaats reactie
Cristel Moon
Berichten: 2
Lid geworden op: 27-01-2014 15:13

Even voorstellen

Bericht door Cristel Moon » 27-01-2014 15:30

Merry Meet iedereen.
Ik heet Annelies en ik ben bijna 36 jaar. Ik ben al ruim 9 jaar getrouwd en ik heb 5 kinderen waarvan mijn jongste een ster is.
Ik heb een amerikaanse bulldog en kikkers en vissen.
Ik ben al jaren een heks en sinds kort na een tijd van terugtrekking weer mn hekserij opgepakt.
Ik heb een hele vervelende gave voor vele mensen, want ik voel de mens hun blokkades, en verleden als mens.
Ik ben ook met etherische olie bezig.
En ben een pratijkje begonnen in emotionele begeleiding en etherische olie recepten, dankzij een begelijder waar ik kontakt mee heb.
Vanaf Febr ga ik ook als heks naar house of theaching.
Ik heb 3 kindertjes die Nieuwetijdskinderen zijn en mijn oudste kan entiteiten en spirits voelen oftewel paranormaal.
Leuk om te lezen dat ik toch niet de enigste heks ben in het hoge noorden.
Blessings Cristel Moon :lol:

Menno
Berichten: 266
Lid geworden op: 09-04-2010 23:56

Bericht door Menno » 02-02-2014 02:48

Hallo Annelies,
Welkom op dit forum. Het is wel een beetje een stil forum omdat we elkaar al veel "live" ontmoeten. En omdat we (vermoed ik :) ) niet veel energie hebben om na ons werk nog allemaal heel spirituele/slimme/interessante dingen neer te kloppen op het forum. dit geldt in ieder geval wel voor mij :D . Wellicht mag ik je een keer live op het Heksencafé?

BB,

Menno

Cristel Moon
Berichten: 2
Lid geworden op: 27-01-2014 15:13

Bericht door Cristel Moon » 06-02-2014 14:00

M.m. Menno
Bedankt voor je bericht :)
Ja ik las het al een beetje in deze forum :)
Geen probleem hahahaha ieder heeft zo zijn eigen leven :wink:
Het lijkt me leuk om naar het heksencafe te komen maar geen idee waar het is en wanneer allemaal.
Ik moet altijd alles inplannen vanwege mijn kinderen :)
Ik had al gelezen bij een topic dat het door gemaild werd vanwege eventuele overenthousiaste cristenen :?
Kan ik gewoon naar die vrouw mailen voor een lijst van meetings?
Blessings

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 07-02-2014 19:34

Hallo Christel Moon,

Van harte welkom! Je kunt me altijd even mailen daturae1@gmail.com voor het adres. Komende zondag zijn we weer van de partij.

Blessed Be, Daturae
Blessed Be, Daturae

Plaats reactie