Daisy zoekt heksen

Voor nieuwe forumleden. Wie ben je? Wat heb je met hekserij? Wat houdt je bezig?
Plaats reactie
Daisy
Berichten: 1
Lid geworden op: 20-01-2014 21:29

Daisy zoekt heksen

Bericht door Daisy » 20-01-2014 21:53

Hoi Ik ben Daisy en zoek soulsisters/ -brothers. Ben geen lid van een genootschap, ofzo. Ik zou graag een keertje naar het heksencafe komen om te kijken of dat iets voor me is. Ik ben 40 jaar en heb een lieve man en 2 kleine meiden thuis. Leuke en verantwoordelijke baan. Beetje modaal dus in het alledaagse leven, maar borrelende spiritualiteit. Ik ben een intuïtieve temperamentvolle schorpioen. Waar is het heksencafe?

Menno
Berichten: 266
Lid geworden op: 09-04-2010 23:56

Bericht door Menno » 22-01-2014 23:12

Merry Meet Daisy, welkom op dit forum :D. Voor informatie over het heksencafé kun je het best even een pb-tje sturen naar Daturae. Zij organiseert het heksencafé en kan je de exacte locatie en meer informatie geven. Ik besef me dat het een beetje geheimzinnig is op deze manier. Maar omdat we willen voorkomen dat we lastig worden gevallen door journalisten en overijverige christenen hebben we afgesproken het op deze manier te doen.
Dit forum is overigens nogal rustig, voor een groot gedeelte is dat omdat we elkaar ook al zeer regelmatig in levenden lijve ontmoeten. Ik hoop je binnenkort een keer op het heksencafé te ontmoeten :D.

BB,

Menno

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 07-02-2014 19:26

Merry Meet Daisy,

Als het goed is heb je een mailtje van me ontvangen met nadere info. (twee zelfs, want ik drukte te snel op verzenden :-) )

Tot zondag?

Blessed Be, Daturae
Blessed Be, Daturae

Plaats reactie