Hallo allemaal!

Voor nieuwe forumleden. Wie ben je? Wat heb je met hekserij? Wat houdt je bezig?
Plaats reactie
uiltje
Berichten: 15
Lid geworden op: 21-11-2013 11:56

Hallo allemaal!

Bericht door uiltje » 21-11-2013 13:21

Merry Meet, Wat fijn dat ik jullie gevonden heb! Ik heb mij net aangemeld met de naam Uiltje maar stadsheks was een betere keus geweest. Een jaar of 5 geleden werd mijn interesse in hekserij gewekt en wist ik dat ik op het juiste pad zat. Maar door een aantal grote teleurstellingen heb ik de laatste 2 jaar wat rondgedoold. Nu is er een keerpunt bereikt, voor mijn gevoel in gang gezet door mijn Reiki 2 inwijding een aantal weken geleden. Net na mijn aanmelding bij dit forum ben ik een eind gaan wandelen met de hondjes en herkende eindelijk weer eens de intense geluksbeleving van de natuur om mij heen en de zon op mijn gezicht. Voor mij weer een teken dat ik terug ben op mijn pad!

Ik hou van de natuur maar ben er achter gekomen dat ik in de stad wil wonen. 9 jaar geleden zijn wij vanuit de stad Groningen naar een boerderij vlakbij Veendam verhuist. Mijn grote wens is nu om volgend jaar te verhuizen naar Assen. Een niet te grote stad met de bossen vlakbij.

Ik ben 41 jaar, getrouwd met een lieve nuchtere bouwvakker, wij hebben een bejaard paard, een shetlandpony, 2 hanen en 1 kip, 2 katten en 5 honden. En heel veel vogeltjes en onkruid in een véél en véél te grote tuin!

Ik verheug me erop om jullie te ontmoeten!

Blessed Be, Uiltje (de stadsheks wannabe)

Amarisse
Berichten: 28
Lid geworden op: 02-04-2013 11:55

Bericht door Amarisse » 22-11-2013 13:28

Hallo Stadsheks Uiltje :D

Welkom op het forum! Ik wil graag een keer wat meer horen over het waarom van jouw wens om weer in de stad te gaan wonen. Zelf ben ik al meer an 20 jaar geleden van de stad naar een dorp verhuisd en - al vind ik een dagje stad nog steeds heel gezellig - ik zou nooit meer terug willen :D Een dorp is natuurlijk ook niet echt te vergelijken met een boerderij, het is meer een tusseninplek :D

Ook ben ik benieuwd wat je zoal op je heksenpad bent tegengekomen en hoe je daar verder mee wilt gaan. Het zou leuk zijn je een keer in het heksencafé te ontmoeten: als je een PB-tje aan Daturae stuurt krijg je van haar een uitnodiging.

misschien tot dan,

Blessed Be, Amarisse

uiltje
Berichten: 15
Lid geworden op: 21-11-2013 11:56

Bericht door uiltje » 22-11-2013 18:14

Bedankt Amarisse! Ik ga Daturae zeker een pb-tje sturen!

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 23-11-2013 23:57

Hallo Uiltje!
Van harte welkom!

Wat herkenbaar wat je schreef: 'eindelijk weer eens de intense geluksbeleving van de natuur om mij heen en de zon op mijn gezicht.'
Want al ben ik dan een plattelandsheks, door alle drukte soms van werk, privedingen vergeet je soms waar je écht blij van wordt! Vandaag ondanks andere afspraken toch even gaan wandelen met manlief, zo mooi, die herfstzon die door de laatste gouden bladeren schijnt!

Weet niet of je al een pb'tje had gestuurd over Heksencafe, ik zie het niet terug, mocht dat niet gelukt zijn, mailen kan ook: daturae1@gmail.com

Blessed Be, Daturae
Blessed Be, Daturae

Menno
Berichten: 266
Lid geworden op: 09-04-2010 23:56

Bericht door Menno » 25-11-2013 21:37

Hallo Uiltje, van harte welkom op dit forum :D

BB,

Menno

uiltje
Berichten: 15
Lid geworden op: 21-11-2013 11:56

Bericht door uiltje » 26-11-2013 10:44

:D Bedankt Daturae en Menno!

Plaats reactie