Stel je voor: Daturae

Voor nieuwe forumleden. Wie ben je? Wat heb je met hekserij? Wat houdt je bezig?
Plaats reactie
Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Stel je voor: Daturae

Bericht door Daturae » 17-11-2013 11:56

Merry Meet!

Met zoveel nieuwe gebruikers is het misschien wel handig of logisch zelfs dat ik me even aan jullie voorstel!

Mijn heksennaam is Daturae, en ben ook moderator van dit forum en bijbehorend facebookaccount en al weer een jaar of zeven denk ik organisator van de Heksencafe's Groningen. Samen met enkele anderen draag ik een Jaarfeestengroep en ben lid van Heksentempel Groningen.

Al voelde ik me al langer heks, het besef dat wicca/ hekserij nog gewoon bestond en dat ik deel kon uitmaken van een groter geheel kwam voor mij vijftien jaar geleden.

Heks ben ik in mijn kruidentuin en kruidenbrouwsels makend, wandelend bij volle maan, tarotkaarten of Oghamstenen leggend. Wicca ben ik in mijn rituelen, tijdens de sabbats en de volle maan esbats vierend, de God en Godin vererend.

Maar diep van binnen ben ik natuurlijk altijd heks en wicca ! Los van de omstandigheid of activiteit. Mijn lichaam is moeder Aarde, mijn bloed het Water, mijn adem Lucht en mijn passie, mijn innerlijk Vuur.

Blessed Be, Daturae
Blessed Be, Daturae

Plaats reactie