ik stel me voor

Voor nieuwe forumleden. Wie ben je? Wat heb je met hekserij? Wat houdt je bezig?
Plaats reactie
yunalesca
Berichten: 1
Lid geworden op: 08-11-2013 16:44

ik stel me voor

Bericht door yunalesca » 08-11-2013 16:50

Hallo ik ben Yunalesca in ben 36 jaar, ik woon sinds een jaar in de provincie Groningen (oorsprong Rotterdamse) ik ben getrouwd en heb een kat, hond en schildpad. Ik ben hier komen wonen omdat ik het stadse niet meer trok en ik rust en ruimte nodig heb. ik vind het heerlijk om te wandelen en in de natuur te zijn. ik ben druk bezig om mijn tuin zo in te richten dat ik mijn eigen kruiden en groente kan kweken.

Ik ben me langzaam aan het beseffen dat er een klein heksje in me zit, maar ziet zo goed hoe ik haar het beste kan ontwikkelen, en hoop dat ik hier wat ideeetjes kan opdoen.

BB Yuna

Amarisse
Berichten: 28
Lid geworden op: 02-04-2013 11:55

Bericht door Amarisse » 11-11-2013 12:54

Hallo Yuna,

Welkom op het forum! Leuk dat je ons gevonden hebt.
Ik ben niet zo vaak op het forum, maar welke bijna altijd in het heksencafé te vinden, dus misschien dat we elkaar daar een keer kunnen ontmoeten. Je kunt me natuurlijk ook altijd PM-en om te kijken of we samen een keer iets kunnen doen.....

BB Amarisse

Menno
Berichten: 266
Lid geworden op: 09-04-2010 23:56

Bericht door Menno » 11-11-2013 22:04

Hallo Yunalesca (mooie naam, betekent het ook iets?), welkom op dit forum. Wellicht mogen we je ook een keer live op ons heksencafe begroeten :D .

BB,

Menno

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 16-11-2013 12:50

Welkom op dit forum Yunalesca! Kleine heksjes worden groot! :D
En ook van harte welkom in ons gezellige Heksencafe, elke 2e zondag van de maand.

Voor meer info: stuur me een pb'tje of mail: daturae1@gmail.com

BB, Daturae

(een plattlelandsheks in hart en nieren en druk met kruiden en zo)
Blessed Be, Daturae

ilonaa
Berichten: 13
Lid geworden op: 08-11-2013 01:09

Bericht door ilonaa » 18-11-2013 14:45

Hallo Yunalesca

Ik ben ook als "randstadter" naar provincie Groningen verhuisd. En net als jij blij met de natuur om me heen.
Ook als jij nog aan het ontwikkelen en uitvinden als heks. Ik vind bijzonder allemaal en voelt erg fijn.

Benieuwd wat je allemaal doet naast kruiden. Groetjes Ilona

Plaats reactie