Voorstellen beste iedereen

Voor nieuwe forumleden. Wie ben je? Wat heb je met hekserij? Wat houdt je bezig?
Plaats reactie
silverstar29
Berichten: 1
Lid geworden op: 27-09-2013 15:39

Voorstellen beste iedereen

Bericht door silverstar29 » 01-10-2013 11:49

Beste wicca's en andere belangstellenden.
Ik ben silverstar, ben 29 jaar en wil me graag verdiepen in wicca/heksenrij.
Door een aantal omstandigheden is dit op mijn levenspad gekomen. Ik las dat er in Groningen een heksencafé is. Is er in Groningen ook een coven?
Ik zou graag in contact willen komen met wicca's in Groningen want tot op heden heb ik deze nog niet ontmoet.

Zijn er mogelijkheden om samen met een coven je te ontwikkelen tot wicca?

Blessed Bé! Silverstar
Ik ben opzoek naar een Wicca Coven in Groningen
Blessed Bé!

Menno
Berichten: 266
Lid geworden op: 09-04-2010 23:56

Bericht door Menno » 11-10-2013 20:56

Hallo Silverstar, welkom op dit forum. Voor wat betreft een Wicca-coven in Groningen, ik weet dat er een wicca coven is maar ik weet ook dat die nogal gesloten is en eigenlijk alleen nieuwe leden aannemen via de mensen die al in die coven zitten. Er is wel een heksencafé en een heksentempel. Deze laatste is te zien als een, nouja, coven light :D . We houden ons daar bezig met de studie van het Wicca-pad maar dan zonder begeleiding van een ingewijde priester of priesteres. Ik weet uit ervaring dat het heel moeilijk is om in een "echte" (lees traditionele) coven te komen. Dit is ook een van de redenen waarom we heksentempel hebben opgericht. Als je wil kun je eens langskomen op het heksencafe dat iedere 2e zondag van de maand wordt gehouden. Voor de locatie moet je even een pb-tje sturen naar Daturae (zij runt het heksencafe).
Het is trouwens wat stil op dit forum omdat we elkaar al vaak zien in levende lijve (en voor ons werk ook al erg veel achter de computer zitten waardoor we er 's avonds niet veel zin meer in hebben :) ). Ook organiseren we regelmatig activiteiten waar mensen aan deel kunnen nemen.
Ik hoop dat ik je bij deze van wat nuttige informatie heb voorzien en dat we je een keer mogen ontmoeten op het heksencafé.

BB,

Menno

Plaats reactie