Hallo allemaal

Voor nieuwe forumleden. Wie ben je? Wat heb je met hekserij? Wat houdt je bezig?
Plaats reactie
Ema
Berichten: 10
Lid geworden op: 15-03-2013 17:25

Hallo allemaal

Bericht door Ema » 16-03-2013 14:51

Hallo beste mede leden van het heksen cafe,
Mijn naam is Ema, en ik woon ik sinds een half jaartje in het hoge noorden van Nederland.
Ik ben 30 jaar,
Ik houd mij al langere tijd bezig met de oude religieén. In andere woorden, ik ben een heks!

Ik weet niet precies wat ik hier verder nog moet plaatsen, maar als er nog vragen zijn, stel ze gerust.

Ik hoor heel graag van jullie, en ik ben blij dat ik dit forum gevonden heb.

Groetjes van Ema

Menno
Berichten: 266
Lid geworden op: 09-04-2010 23:56

Bericht door Menno » 17-03-2013 23:40

Hallo Ema,

Welkom op dit forum, je woont sinds een half jaar in Groningen? Kom je hier oorspronkelijk ook vandaan of ben je ergens anders geboren en getogen? Niet dat het wat uitmaakt hoor, ik ben gewoon nieuwsgierig :).
Naast dit forum organiseren we ook iedere tweede zondag van de maand een heksencafe (als je het leuk lijkt om daar ook een keer te komen moet je even een pb-tje aan Datureae sturen voor de precieze locatie). Verder gaan we ook nogal eens wandelen (of iets anders leuks). Kortom we doen een hoop leuke dingen met elkaar. Vandaar dat dit forum vaak wat stil is, we zien elkaar namelijk al veel in levende lijve :) .

BB,

Menno

Ema
Berichten: 10
Lid geworden op: 15-03-2013 17:25

Bericht door Ema » 25-03-2013 10:38

Ik woon niet in groningen, ik woon op de grens van friesland en groningen.
Van oorsprong kom ik uit de kop van noord-holland.
Ik kwam het forum online tegen toen ik opzoek ging naar gelijkgezinde hier in het Noorden.
Het heksen cafe sprak mij erg aan en ik denk dat ik mijn heksen-neusje zeker een keer om de hoek kom steken :wink:

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 09-04-2013 22:07

Hoi Ema, van harte welkom hier!
Blessed Be, Daturae
Blessed Be, Daturae

Plaats reactie