Wat leuk dat ik jullie mag leren kennen.

Voor nieuwe forumleden. Wie ben je? Wat heb je met hekserij? Wat houdt je bezig?
Plaats reactie
Vivien
Berichten: 3
Lid geworden op: 26-11-2012 13:03

Wat leuk dat ik jullie mag leren kennen.

Bericht door Vivien » 26-11-2012 14:08

Hallo allemaal,
Mijn naam is Vivien. Al sinds lange tijd weet ik dat er veel meer is tussen hemel en aarde dan veel mensen denken en ik heb me tot nu toe altijd afzijdig gehouden van religies omdat ik me er simpelweg niet in kon vinden en ze strookten ook niet met mijn persoonlijk ervaringen. Gaandeweg leerde het leven mij dat mijn 'eigen geloof' zoals ik het altijd maar noemde, verrassend veel gelijkenissen vertoont met de wicca. En nu is de tijd daar gekomen om me er verder in te verdiepen. Op dit forum hoop ik informatie te vinden die mij verder helpt met inzichten en mijn persoonlijke ontwikkeling en wie weet leer ik nieuwe mensen kennen :D
Thuis is waar je je thuis voelt.

Menno
Berichten: 266
Lid geworden op: 09-04-2010 23:56

Bericht door Menno » 26-11-2012 19:21

Hallo Vivien,

Welkom op dit forum. Wat je zegt: "Gaandeweg leerde het leven mij dat mijn 'eigen geloof' zoals ik het altijd maar noemde, verrassend veel gelijkenissen vertoont met de wicca" komt mij heel herkenbaar voor. Ik hoop dat je hier vind wat je zoekt. Nouja, gedeeltelijk in ieder geval want zoals het in de charge staat: "als je het niet in jezelf vind zul je het nooit buiten jezelf vinden" :D . In ieder geval veel leesplezier hier. Oh ja, we hebben ook een heksencafe waar we elkaar lijfelijk ontmoeten en een heksentempel waar we met elkaar een training volgen. Voor meer info daarover kun je een pb-tje sturen naar Daturae.

BB,

Menno

-Chaea-
Berichten: 47
Lid geworden op: 13-11-2011 19:10

Bericht door -Chaea- » 28-11-2012 16:33

Welkom Vivien :D
Blessed Be,
-Xx- Chaea

amber
Berichten: 15
Lid geworden op: 11-06-2012 10:24

Bericht door amber » 29-11-2012 14:03

Heja Vivien,

Fijn dat er nieuwe mensen op het forum komen.

misschien gauw tot ziens.

Jeanet

Vivien
Berichten: 3
Lid geworden op: 26-11-2012 13:03

Bericht door Vivien » 05-12-2012 22:30

Dank jullie voor het warme welkom. Elkaar lijfelijk ontmoeten lijkt me erg leuk. Dank je voor de tip!

groetjes Vivien
Thuis is waar je je thuis voelt.

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 08-12-2012 13:56

Hoi Vivien,

Van harte welkom op het forum alhier! En dank voor het delen van je motivatie. Herken er veel van mezelf in.
Als het goed is zit er nu een reactie op je pb'tje in je mailbox. Morgen is er Heksencafe Groningen, vandaar.
Sorry voor late reactie, was erg druk deze week en weinig thuis, of, als ik thuis was: Sintgedichten maken en Sint vieren. :-)

Hopelijk tot morgen, Blessed Be, Daturae
Blessed Be, Daturae

Plaats reactie