Mag ik me even voorstellen UrdrU

Voor nieuwe forumleden. Wie ben je? Wat heb je met hekserij? Wat houdt je bezig?
Plaats reactie
UrdrU
Berichten: 4
Lid geworden op: 03-09-2012 08:15

Mag ik me even voorstellen UrdrU

Bericht door UrdrU » 03-09-2012 08:44

Hallo allemaal, Merry meet....
Al een lange tijd ben ik op zoek gegaan naar een heksencafe maar heb er tot nu toe nooit een gevonden. Sommige dingen moeten rijpen en hebben tijd nodig. Het is nu tijd om contacten te leggen en met te verbinden en verbonden te voelen met mensen die het PAD bewandelen van de ouden en haar nieuwe wendingen willen laten maken.
Ik teken Mandala's voor mensen op hun naam en geboortedatum en neem kristallen, engelen energieën en tarotkaarten als inspiratiebron waardoor ik mijn intuïtie kan laten werken.
Mijn vrouw en ik hebben on op het Keltisch Festival in Nieuwe Schans door de druid laten handfasten voor één jaar en één dag. Dat was een speciaal moment. Echt een aanrader voor mensen die zich ritueel willen verbinden.
Ik ben nog niet aangesloten bij een coven of volger van een bepaalde stroming in wicca/hekserij.
In verbinding staan met gelijk gestemden is daar waar ik wil zijn.
Blessed BE!
Het is tijd, de hoogste tijd en het is: NU

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 06-09-2012 20:20

Hallo UrdrU,

Van harte welkom hier!
Kan me voorstellen dat het handvasten een bijzonder moment was. Dat maakt rituelen zo bijzonder he? Dat je belangrijke momenten in je leven er extra nadruk mee kunt geven. Heb je al een mail gestuurd, als je zin hebt eens te komen kennis maken op ons Heksencafe?

Blessed Be, Daturae
Blessed Be, Daturae

Menno
Berichten: 266
Lid geworden op: 09-04-2010 23:56

Bericht door Menno » 18-09-2012 22:47

Hallo en welkom op dit forum!

BB,

Menno

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 27-10-2012 22:53

Hartstikke leuk dat jullie er waren laatst! Hoop dat jullie het een beetje naar je zin hadden?
Tot een volgende keer, BB Daturae
Blessed Be, Daturae

Plaats reactie