Michiel

Voor nieuwe forumleden. Wie ben je? Wat heb je met hekserij? Wat houdt je bezig?
Plaats reactie
Filtiarn
Berichten: 8
Lid geworden op: 12-07-2012 21:28

Michiel

Bericht door Filtiarn » 12-07-2012 21:48

Hallo iedereen,

Ik ben Michiel. Ik ben nu 15 jaar. Ik ben geboren in een dorp maar al snel verhuisde ik naar Groningen.

Een jaar geleden kwam ik een beetje in aanraking met magie en wicca. Ik had een vriendin die er een roman over las, misschien wel bij jullie bekend ''wicca serie'' van Cate Tiernan. Ik leende eens het boek, en al snel begon het me te fascineren. Ik besloot naar een paar winkels in de stad te gaan en een keer boek te kopen ''hekserij zonder geheimen''.

Ik begon het een beetje te bestuderen en zocht steeds naar meer informatie tot ik een boek tegen kwam waar ik helemaal verzot op werd. Het boek ''Solitary Witch'' daardoor begon ik ook met een beetje met echt praktisch werken. Niet meer dan Mediteren en ''zegeningen'' maar het was tenminste wat. Nu een jaar later wil ik graag andere mensen ontmoeten mensen met meer ervaring. Ik wil graag nieuwe dingen leren, zowel mens als heks.

Buiten het feit dat ik met hekserij bezig houd. Doe ik veel aan sport, ik tennis en voetbal. Ik heb ook een blauwe maandag kickboxen geprobeerd. Ook zet ik me in op school en ben ik vastberaden mijn diploma te halen.

Ik zie wat erop me pad komt, en ik hoor wel van jullie.
Michiel

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 15-07-2012 19:31

Hallo Michiel,

Van harte welkom! Al flink bezig zie ik. Als Solitary Witch is het soms even zoeken, maar er zijn nu veel meer boeken en cursussen op de markt dan ooit tevoren. Dit schijnt een goede online site te zijn:

http://courses.thepagancampus.net/


Blessed Be, Daturae
Blessed Be, Daturae

amber
Berichten: 15
Lid geworden op: 11-06-2012 10:24

Bericht door amber » 16-07-2012 09:51

Welkom Michiel,

Ik ben ook pas nieuw. Ik denk dat je veel kan leren van deze groep.

Amber

Filtiarn
Berichten: 8
Lid geworden op: 12-07-2012 21:28

Bericht door Filtiarn » 16-07-2012 18:45

Hey,

Bedankt voor deze reacties,
Ik ben een beetje aan het rondkijken geweest op die ene site. Hartstikke bedankt Sandra. En het is leuk om te horen dat er meer mensen nieuw zijn, Amber ik heet je van harte welkom hier, ik denk het eigenlijk ook wel!

Blessed be,
Michiel

elixa
Berichten: 126
Lid geworden op: 24-10-2010 09:37

Bericht door elixa » 17-07-2012 20:37

Hoi,

Veel plezier op t forum!

Groetjes Li

Menno
Berichten: 266
Lid geworden op: 09-04-2010 23:56

Bericht door Menno » 18-07-2012 09:11

Welkom op dit forum :)

BB,

Menno

Plaats reactie