Amber

Voor nieuwe forumleden. Wie ben je? Wat heb je met hekserij? Wat houdt je bezig?
Plaats reactie
amber
Berichten: 15
Lid geworden op: 11-06-2012 10:24

Amber

Bericht door amber » 16-06-2012 11:59

Hallo Iedereen,

Ik liep bij toeval tegen dit forum aan in een lijst van 1000-nogwatandere fora, en had zoiets van, hej daar moet ik bij.

41 jaar geleden in stad Groningen geboren, en na vele omzwervingen alweer 6 jaar terug. Ik ben onderwijzer, pedagogisch medewerker, hondentrainer en danser, maar op het moment al 4 jaar in de ziektewet.

Ik heb de naam Amber gekozen omdat het beste boek over magie van ene Amber K is. Althans, het is voor mij het beste boek op dit moment. Het is in het engels en heet 'true magick '.

Het is voor mij wel moeilijk om naar evenementen of bijeenkomsten te gaan, omdat ik niet zo gezond ben, maar toch is het omdat ik in Groningen woon en weet dat jullie elke maand bij elkaar komen, ook een reden om lid te zijn geworden. En ik hoop dat het wel gaat lukken.

Het klinkt stom, maar ik ben mijn toverkracht kwijt. Nu niet helemaal kwijt, maar het is compleet in de war. Dit komt voornamelijk door mijn eigen gedachten en acties, maar het is zo automatisch nu, dat ik er wat aan moet doen..want alles gaat fout en steeds erger fout in de laatste jaren.

Ik werk op gevoel, althans dat deed ik. Met hier en daar gebruik van edelstenen en gewone stenen en bloemen/kruiden...niet dat ik er veel van weet, beetje stagnatie in mijn leren en denken. Maar dus aardig eclectisch en eigenlijk ook weer niet, omdat de kern toch bij alles in 'de wil' en 'het denken' ligt in mijn ervaring.

Nou tot zover, ik hoop dat het begrijpelijk is.

Amber

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 18-06-2012 16:17

Hallo Amber,
Van harte welkom hier! Zoals je ziet, zie Agenda, organiseren we nogal eens wat, en het meeste is in de stad Groningen zelf. Als je zin hebt om eens naar het Heksencafe Groningen te komen, let op: het is weer op 8 juli, maar we hebben altijd een zomerstop in augustus! September beginnen we dan weer.
Heb je al eens het adres van me gehad? Laat het me anders even weten, dan mail ik het je via een pm'tje.

Blessed Be, Daturae
Blessed Be, Daturae

Plaats reactie