Voorstellen

Voor nieuwe forumleden. Wie ben je? Wat heb je met hekserij? Wat houdt je bezig?
Plaats reactie
aaltjeida
Berichten: 1
Lid geworden op: 28-05-2012 10:29

Voorstellen

Bericht door aaltjeida » 28-05-2012 10:51

Hoi iedereen,

Mijn naam is Alida en ik ben 28 jaar oud. Ik verhuis zeer binnenkort weer naar Groningen.

Ik ben al een tijdje geïntereseerd in Wicca, en heb ook heel kort bij een coven gezeten in Zoetermeer.

De richting waarvooor ik mij interesseer is nog niet echt vastgesteld, aangezien ik nu meerdere boeken in mijn bezit heb. Onder andere van Scott Cunningham.

Ik weet verder niet echt wat ik moet melden. Als er vragen zijn dan hoor ik ze wel.

Blessed be,
Alida

Menno
Berichten: 266
Lid geworden op: 09-04-2010 23:56

Bericht door Menno » 29-05-2012 16:34

Hallo Alida,

Welkom op dit Forum! Hoewel het forum op zich momenteel niet zo heel actief lijkt organiseren we wel allemaal dingen (wandelingen, lezingen, filmavonden en natuurlijk het heksencafe zelf). De in-activiteit is dus eigenlijk maar schijn :) .

Ik begrijp uit je mailtje dat je al eerder in Groningen hebt gewoond? In dat geval, welkom terug in "stad" :D .

BB,

Menno

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 02-06-2012 12:34

Ha, welkom alhier!
Als je je een beetje gesetteld hebt, kom gerust eens langs op het Heksencafe Groningen, elke 2e zondagmiddag van de maand. Wil je meer info, mail me of stuur me een pb'tje.
(Scott Cunningham is voor mij destijds een goede leidraad geweest. Ook favoriet bij mij: Joke en Ko Lankester, Starhawk, de Farrars en Vivianne Crowley)

Blessed Be, Daturae
Blessed Be, Daturae

Plaats reactie