Maggie Gunzel is nieuw hier.

Voor nieuwe forumleden. Wie ben je? Wat heb je met hekserij? Wat houdt je bezig?
Plaats reactie
Maggie Gunzel
Berichten: 3
Lid geworden op: 15-04-2012 22:00

Maggie Gunzel is nieuw hier.

Bericht door Maggie Gunzel » 16-04-2012 08:51

Hallo allemaal, ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Maggie Gunzel en ik ben 44 jaar. Sinds 3 jaar woon ik in Wildervank. Daarvoor heb ik mijn hele leven in Voorburg, bij Den Haag, gewoond.

Daar ben ik in contact gekomen met tarot, reiki ( ik heb 2e graad reiki) en wicca. Bij wicca en ook het paganisme voel ik me helemaal thuis. Werken met de krachten en energie van de natuur maakt mij compleet.

Als beeldend kunstenares maak ik olieverfschilderijen die naar fantasy gaan met symboliek erin. En als illustratrice werk ik voor een uitgeverij in engeland die boeken uitgeeft over mythes, legendes en volksverhalen.
In beide richtingen kan ik de symboliek uit de wicca in kwijt.

Ik ken nog niet veel mensen in dit deel van het land die spiritueel bezig zijn. En ik zou graag meer ervaringen en inzichten willen delen en eens naar het heksencafe komen. Maar waar is dat? En wanneer?

Tot ziens in het cafe!
Maggie Gunzel
Symboliek in natuur en kunst kleuren mijn leven. Spiritualiteit en energie maken mij heel.

elixa
Berichten: 126
Lid geworden op: 24-10-2010 09:37

Bericht door elixa » 16-04-2012 20:28

Hoi,

Leuk dat je hier bent. Wat een leuke dingen doe jij!!
Ik heb zelf ook reiki2, binnenkort ga ik mn master halen. Doe ook aan kaartleggen en volg een mediumschap cursus. Voor mijn werk moet ik heel rationeel bezig zijn; dat is jammer. Ik ga regelmatig met mijn zoon naar een museum. Volgende week gaan we naar Elf fantasy fair, allemaal kunstzinnige kostuums en dingen. Living statues in Arnhem is ook zo leuk.
Ik vergeet altijd wanneer het heksencafe is, sorry.. Kom er altijd op het laatste moment achter.

Groetjes Liesbeth.

Menno
Berichten: 266
Lid geworden op: 09-04-2010 23:56

Bericht door Menno » 16-04-2012 23:13

Hallo Maggie Gunzel, welkom op dit forum :D Het heksencafe is normaal elke 2e zondag van de maand. Alleen deze maand is het de 22e (omdat de 2e zondag deze maand samenviel met pasen). voor de locatie kun je beste even contact opnemen met Daturae, zij organiseerd het heksencafe (even een pb-tje sturen).

BB,

Menno

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 06-05-2012 21:11

hoi Maggie,

Leuk je ontmoet te hebben op het HC!
Over Reiki: Heb inmiddels m'n Reiki ook weer wat meer opgepakt, met name om m'n rugpijn te bestrijden. Alleen heb ik altijd 1 probleem: m'n handen op mijn rug leggen is nou net geen fijne houding als je al rugpijn hebt. enfin, Reiki werkt als het goed is door je hele lijf toch?

Blessed Be, Daturae
Blessed Be, Daturae

Maggie Gunzel
Berichten: 3
Lid geworden op: 15-04-2012 22:00

Bericht door Maggie Gunzel » 06-05-2012 22:02

Hallo Daturae

Ik vond het gezellig in Groningen.

Leuk dat je Reiki weer opgepakt hebt. Als je wilt kan ik je wel reiki sturen voor je rug. Dat heb ik wel even wat meer gegevens nodig. Zoals waar precies op je rug en waar de pijn vandaan komt. En eventueel welke plaatsnaam of adres.
Laat het me maar even weten.

Blessed be.

Maggie
Symboliek in natuur en kunst kleuren mijn leven. Spiritualiteit en energie maken mij heel.

Gast

Bericht door Gast » 11-05-2012 22:18

Welkom op het forum Maggie en misschien tot zondag op het HC.

elixa
Berichten: 126
Lid geworden op: 24-10-2010 09:37

Maggie

Bericht door elixa » 13-05-2012 10:32

Hi,

Je kunt jezelf reiki sturen met het afstandssymbool. Ipv dat je het naar een ander stuurt stuur je het naar jezelf. Je kan jezelf ook een reikibehandeling geven.
Misschien handig?

Gr Liesbeth.

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 18-05-2012 21:01

Hoi hoi, maar zelf heb ik nog maar Reiki 1, dus werk nog niet met afstandssymbolen. Zit wel te denken aan Reiki 2, maar heb het geld op 't ogenblik effe niet, zoveel dingen kwamen opeens bij mekaar, auto kapot, poezen naar dierenarts enzo.

Maar als jullie wat willen sturen, graag. Locatie: Onderrug, met SI-gewricht, dus vanuit rug naar de heupen toe, of omgekeerd. Weet niet wat de oorzaak is en wat het gevolg. Wat heb je nog meer voor gegevens nodig? In elk geval alvast bedankt.

Liefs, Daturae
Blessed Be, Daturae

Maggie Gunzel
Berichten: 3
Lid geworden op: 15-04-2012 22:00

reiki op afstand

Bericht door Maggie Gunzel » 19-05-2012 13:38

Hallo,

Ik zal je wel wat reiki sturen van het weekend. Het zal ongetwijfeld helpen.

Ik vond het jammer dat ik afgelopen keer niet kom komen bij het heksencafe. Vanwege moederdag (ik heb 3 kinderen) en ik moest naar Den Haag toe.

Maar ik zie jullie hopelijk bij de heksentempel.

Blessed Be,
Maggie
Symboliek in natuur en kunst kleuren mijn leven. Spiritualiteit en energie maken mij heel.

Plaats reactie