WhiteshadoW

Voor nieuwe forumleden. Wie ben je? Wat heb je met hekserij? Wat houdt je bezig?
Plaats reactie
WhiteshadoW
Berichten: 4
Lid geworden op: 29-04-2010 11:39

WhiteshadoW

Bericht door WhiteshadoW » 29-04-2010 20:01

Hallo,

Tsjah..wie ben ik? Mijn heksennaam is WhiteshadoW...van het WhiteshadoW forum en de meetings..nu ben ik al een tijd niet meer actief online, omdat alle tekenen erop wezen dat mijn energie elders nodig was (vooral bij mijn drukke gezin met 4 kinderen en mijn gezondheid)
Ik vind het enorm inspirerend om hier de eerste ideeen voor ontmoetingen en activiteiten te lezen en het is ook fijn dat het dus allemaal in de buurt is.. :P

Nu woon ik sinds anderhalf jaar niet meer in het westen maar in sappemeer en zo kwam ik via via via op dit forum aangezien ik al erg lang eens naar het heksencafe wilde gaan.
Hopenlijk lukt het me om de aankomende keer al te komen, ik ben erg benieuwd.
Wie meer wil weten, het is te veel om allemaal op te schrijven :) dus vraag maar..(of google me..hihi)

Blessings
WhiteshadoW
be carefull what you wish for
for it shall surely be yours

Galeswintha
Berichten: 300
Lid geworden op: 09-04-2010 23:48

Bericht door Galeswintha » 29-04-2010 22:00

Welkom WhiteshadoW! Wat een leuk voorstelbericht heb je geschreven. Ik wens je veel plezier toe op het forum.

Gast

Bericht door Gast » 30-04-2010 09:43

Hoi WhiteshadoW, je komt me bekend voor. :-)

Welkom op dit gezellige forum!

Alexsandra
Berichten: 25
Lid geworden op: 24-04-2010 08:51

Bericht door Alexsandra » 30-04-2010 15:38

Hoi WhiteshadoW, ook vanuit mid Fryslân een warm welkom hier!
Faith is a bird that feels the light and sings when the dawn is still dark

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 30-04-2010 19:26

Hoi WhiteshadoW,
Van harte welkom hier, hoop dat je het naar je zin hebt. En van harte welkom op het 'fysieke' Heksencafe Groningen. Als je eens wilt komen, laat het me weten, dan mail ik je het adres.
BB, Daturae
Blessed Be, Daturae

Plaats reactie