Alexsandra

Voor nieuwe forumleden. Wie ben je? Wat heb je met hekserij? Wat houdt je bezig?
Plaats reactie
Alexsandra
Berichten: 25
Lid geworden op: 24-04-2010 08:51

Alexsandra

Bericht door Alexsandra » 25-04-2010 16:46

Merry Meet,

Eens een kijkje in dit café nemen, waar ik misschien meer tijd voor heb dan het Heksencafé Groningen i.r.l. bezoeken.
Maar ik zal mezelf eerst eens voorstellen. Ik denk dat jullie mij wel kennen, maar voor wie niet: here goes
Mijn naam is Alexsandra en ik woon samen met m’n maatje Martin (van die stokken & staven), en onze 2 West Highland White terriërs: Bara & Adal.

In 1996 heb ik het Paganistisch Instituut MA-AN Fryslân opgericht. Hier worden (ondertussen allang niet meer alleen door mij) diverse opleidingen, lezingen, workshops, 2-maandelijks heksencafé, kampeerweekend, etc. georganiseerd.
Daarnaast -op mijn privé pad- ben ik ingewijd in de Alexandrian Traditie omreden dat voor mij persoonlijk, het pad van inwijding erg belangrijk is.

Respect is voor mij ook erg belangrijk en dan wel in drievoud. Want respect hoort er in een goede samenwerking altijd te zijn. Respect naar een ander toe, naar jou toe en zeker ook naar jezelf.

Ik weet dat er soms op bepaalde E-group-lijsten behoorlijke discussies worden gevoerd, wat mij vaak weerhoud mee te doen. Mijns inzien is ieder mens het meer dan waard om een eigen visie op z’n pad toe te passen. En dát is nu juist ook zo mooi aan het paganisme: heks, druïde, sjamaan, wicca of wie jullie dan ook allemaal zijn, solitair, in een coven of weer iets anders. Ieder mens is gewoon té uniek om niet dat pad te gaan bewandelen, wat z’n persoonlijke uitdaging lijkt te zijn en mede daardoor, dit mooie aardse leven wat meer inhoud te kunnen geven (mits integer en serieus gehanteerd).

Blessed Be allemaal en hopelijk zullen we gezamenlijk nog vele interessante discussies gaan voeren.

May She bless you all,
Alexsandra
Faith is a bird that feels the light and sings when the dawn is still dark

Galeswintha
Berichten: 300
Lid geworden op: 09-04-2010 23:48

Bericht door Galeswintha » 25-04-2010 20:20

Welkom Alexsandra, en wat leuk om je hier te zien. Je hebt een mooi voorstelbericht geschreven. Dat ieder mens het meer dan waard is om een eigen visie op z'n pad toe te passen, daar kan ik mij helemaal in vinden.
Ik wens je veel plezier toe op het forum.

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 25-04-2010 21:36

MM, Van harte welkom Alexandra!

BB, Daturae
Blessed Be, Daturae

Gast

Bericht door Gast » 26-04-2010 15:34

Welkom Alexsandra! Leuk je hier te zien!

Alexsandra
Berichten: 25
Lid geworden op: 24-04-2010 08:51

Bericht door Alexsandra » 19-10-2011 15:40

Merry Meet,

Ik wil je graag meedelen dat ik tot mijn grote spijt voorlopig nergens aan mee ga doen of ga bezoeken.
Mijn lief ligt al vanaf 22 september in een ziekenhuis elders, en er is nog geen uitzicht op betere tijden. Ik rijdt daardoor dagelijks vele kilometers en heb momenteel niet de puf om naar andere plekken af te rijden.

Liefs en Herfstblessings,
Alexsandra
Faith is a bird that feels the light and sings when the dawn is still dark

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 20-10-2011 18:16

Merry Meet. Van harte, harte welkom hier! Maar wat spijtig te horen dat het met je wederhelft minder goed gaat! Sterkte allebei.

"Respect is voor mij ook erg belangrijk en dan wel in drievoud. Want respect hoort er in een goede samenwerking altijd te zijn. Respect naar een ander toe, naar jou toe en zeker ook naar jezelf. "

Wat mij, en ons forum betreft: sluiten we ons volledig bij aan. Dit forum is meer van de leuke (fysieke) ontmoetingen regelen, delen van nieuwtjes, recepten en tips, dan van de knetterharde discussies.

Blessed Be, en tot ziens alhier,
Daturae
Blessed Be, Daturae

Alexsandra
Berichten: 25
Lid geworden op: 24-04-2010 08:51

Bericht door Alexsandra » 27-10-2011 10:43

Daturae schreef:Merry Meet. Van harte, harte welkom hier!
Lieve Daturea,

Bedankt voor je welkomstwoord, maar ik ben al een poosje lid hoor. Wilde jullie alleen doorgeven waarom we wat uit beeld waren verdwenen, en dacht dat dit de juiste plek hiervoor was.
Hoop jullie binnenkort toch weer ergens te ontmoeten, tot die tijd - een hele goede Samhain en Afbeelding allemaal

Liefs en B*B!
Alexsandra Afbeelding
Faith is a bird that feels the light and sings when the dawn is still dark

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 30-10-2011 18:46

Ja ja, weet ik natuurlijk ook wel, alleen je had zo'n mooi uitgebreid verhaal, ik dacht dat verdient een warm onthaal!
Liefs en een fijn Samhain gewenst. (Zelf gisteren al in kleine kring gevierd, mooi en ingetogen)
Daturae
Blessed Be, Daturae

Plaats reactie