Ladiosahecate

Voor nieuwe forumleden. Wie ben je? Wat heb je met hekserij? Wat houdt je bezig?
Plaats reactie
Gast

Ladiosahecate

Bericht door Gast » 12-03-2011 09:11

Hoi Ladiosahecate,

Welkom hier!
Wil je wat over jezelf vertellen?

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 12-03-2011 22:34

Welkom Ladiosahecate. Wow wat een bijzondere naam, heb ik 'em nou goed gespeld? :)
Blessed Be, Daturae
Blessed Be, Daturae

elixa
Berichten: 126
Lid geworden op: 24-10-2010 09:37

welkom

Bericht door elixa » 12-03-2011 23:32

Hoi Ladiosahecate,

Zeker een bijzondere naam, wat betekent jouw naam.

Groetjes Lixxx

Menno
Berichten: 266
Lid geworden op: 09-04-2010 23:56

Bericht door Menno » 13-03-2011 20:03

Hallo, welkom op dit forum :D !

BB,

Menno

Galeswintha
Berichten: 300
Lid geworden op: 09-04-2010 23:48

Bericht door Galeswintha » 14-03-2011 17:41

Welkom! 8)

LADIOSAHECATE
Berichten: 2
Lid geworden op: 11-03-2011 10:11

Bericht door LADIOSAHECATE » 15-03-2011 10:52

wat een hartelijke welkomstberichten, wat lief!

Ik zie dit trouwens nu pas...

Nou ik ben dus ladiosahecate...dat is spaans voor de godin hecate...ik neem aan dat jullie weten wie dat is.

Ik ben eigenlijk vanaf kinds af aan wel bezig geweest met het spirituele...ik weet eigenlijk ook niet eens hoe ik er zo op ben gekomen dat er meer was..nu dat ik erover nadenk...maar goed ik heb me nooooit verdiept in zulke dingen, ik maakte gewoon dingen mee...maar omdat ik voornamelijk bang was heb ik mij een hele tijd afgesloten voor zulke dingen...ik heb ook een hele moeilijke tijd achter de rug...eigenlijk de 26 jaar van mijn leven maar goed...ik probeer nu uit het negatieve te klimmen en van al mijn levenservaringen een positieve draai te geven...dat valt me best zwaar maar ja het is zoals het is...maar nu dat ik me weer wat beter begin te voelen, beginnen deze dingen die ik meemaakte weer terug te komen...of laat ik het zo zeggen dit komt altijd weer op mijn pad...of ik het wil of niet...en omdat het nu gewoon best wel goed met mij gaat heb ik zoiets van nou why not...ik ga er wel eens naar kijken...wat hier de bedoeling van is..

Ik ben best wel een nerd en wou op een dag gewoon lezen over de griekse mythologie...niet wetende dat dit met spirituele of hekserij te maken had...ik zag het gewoon echt als mythes fantasie verhalen...ik ben namelijk christelijk...maar ja whatever...ik was dus aan het lezen en gewoon open minded dat ik ben vond het onzettend mooi en waarom zou het niet waar kunnen zijn? Maar goed ik was dus aan het lezen...en ik las over Hecate...ik het lijkt wel alsof ik verliefd op haar ben ofzo ( ok beetje overdreven obsessed?? haha ) want ik voel me echt met haar verbonden....en ik ging gewoon wat meer zoeken over Hecate...en kwam ik dus weer terug bij het spirituele en heksen...nou ja tijd dat ik er wat mee ga doen dus....

dus ben benieuwd...weet eigenlijk niet eens wat ik hier kom zoeken...ik laat het me wel gewoon vertellen hahaha...

Galeswintha
Berichten: 300
Lid geworden op: 09-04-2010 23:48

Bericht door Galeswintha » 18-03-2011 18:39

Wat een mooi en open voorstelbericht. Ik ben al heel lang fan van mythologische verhalen. Mijn liefde is ooit begonnen met de Griekse mythologie. Het zijn prachtige verhalen die voor mij zeer leerzaam zijn. Het geeft m.i. een beeld van hoe mensen vroeger tegen het onbekende aankeken, vaak ook de natuurkrachten die ze niet konden plaatsen of de krachten in hunzelf, en dit personificeerden tot menselijke gedaantes.
Ik wens je veel plezier toe op het forum. :D

Plaats reactie