wie helpt met genezingsrituleel voor een 8 mnd oud ventje?

Activiteiten die je samen met andere forumleden wilt ondernemen: wandelingen, workshops, filmavonden, concert- en festivalbezoek etc.
Plaats reactie
Snowman
Berichten: 5
Lid geworden op: 09-11-2015 22:29

wie helpt met genezingsrituleel voor een 8 mnd oud ventje?

Bericht door Snowman » 21-11-2015 16:58

Hi
Tijdens mijn introductie in het heksencafe heb ik verteld over het volgende. Een 8 maanden oud jongetje in mijn familie heeft tekenen van leukemie. Hij is nu het traject ingegaan van bot en beenmerg biopten en bloedtransfusie. Ik werk eraan om hem op mijn manier te genezen en vraag jullie hulp daarbij. Ik ben ervan overtuigd dat we samen veel meer kunnen dan ik alleen. Ik stel het volgende voor: Volgende week woensdag is het volle maan en zouden jullie ieder op je eigen manier in je eigen omgeving een genezingsritueel / magie willen uitvoeren? Ik zou het geweldig vinden als jullie daaraan mee willen werken. Zijn naam is Julian, 8 maanden oud en een heerlijk vrolijk kind. Ik heb een foto bijgesloten voor eventuele visualisatie. De ouders zijn akkoord dat we iets gaan doen op onze manier. Dankjewel.
BB
Snow
De foto staat in het volgende bericht, want ik heb nog geen rechten...

Snowman
Berichten: 5
Lid geworden op: 09-11-2015 22:29

Bericht door Snowman » 21-11-2015 16:59

Afbeelding
[/img]

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 21-11-2015 20:07

Dank voor het vermelden Snowman! Ik ga er zeker aandacht aan besteden. Fijn dat je de foto erbij geplaatst hebt, dat helpt me met visualiseren zoals ik al zei zondag. (op zich moet dat iedereen lukken, rechten mag geen rol spelen, snap dat niet. Enfin, 't is ook oud forum.)

Blessed Be, Daturae
Blessed Be, Daturae

Ward
Berichten: 72
Lid geworden op: 05-04-2015 01:03

Bericht door Ward » 22-11-2015 21:27

Natuurlijk ga ik op mijn manier m'n best doen om Julian te helpen.
BB

Plaats reactie