Herfstwandeling 28 september

Activiteiten die je samen met andere forumleden wilt ondernemen: wandelingen, workshops, filmavonden, concert- en festivalbezoek etc.
Plaats reactie
Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Herfstwandeling 28 september

Bericht door Daturae » 14-09-2013 23:46

Dag allen,
Op het Heksencafé van vorige week al aangekondigd: 28 september is er een herfstwandeling. Aanvankelijk zou ondergetekende die organiseren, maar kwam er thuis achter dat ik die dag al met twee heksenvriendinnetjes naar het museum in Assen ga! Oeps.
Menno neemt nu de organisatie op zich. De wandeling die ik in petto had gaan we later ene keer doen, beloofd!

Blessed Be, Daturae.
Blessed Be, Daturae

Menno
Berichten: 266
Lid geworden op: 09-04-2010 23:56

Bericht door Menno » 16-09-2013 19:22

En deze wandeling gaat van Zuidlaren naar Rolde. Het is een wandeling van ongeveer 16 kilometer door bos, heide en halfopen cultuurlandschap. De paden variëren van asfalt tot zandpad. We nemen eerst de bus naar Zuidlaren en wandelen daarvandaan naar Rolde. In Rolde nemen we de bus naar assen en vandaar gaan we weer naar Groningen.
De exacte tijden volgen nog.

BB,

Menno

Menno
Berichten: 266
Lid geworden op: 09-04-2010 23:56

Bericht door Menno » 26-09-2013 23:44

Hallo allemaal,

We verzamelen om 10:40 in de centrale hal van het centraal station in Groningen. Vanaf het station vertrekken we met lijn 318 om 10:53 naar Westlaren (halte N34). Vanaf daar beginnen we met de wandeling.

Laat me even weten of je meegaat (hier op het forum, door een sms-je, een pb-tje of een telefoontje). Het schijnt mooi weer te worden dus dat is alvast een goed vooruitzicht :D .

BB,

Menno

Amarisse
Berichten: 28
Lid geworden op: 02-04-2013 11:55

Bericht door Amarisse » 27-09-2013 13:51

Hoi Menno,

Helaas kan ik niet mee morgen. Borre (mijn hond) heeft woensdag zijn poot verstuikt in een wildrooster (de sukkel :-) ) Ik hoopte dat het nu weer over zou zijn en hij loopt al wel wat minder kreupel, maar een wandeling van 16 kilometer lijkt me nog niet erg verstandig. En zonder hond wandelen vind ik veeeeeeeeeeeeeeeeel minder leuk dan met en ook wil ik hem niet zo lang alleen laten.......
Maar ik wens jullie heel veel plezier!

Tot de volgende wandeling!

Plaats reactie