Kaarsen branden voor elkaar

Activiteiten die je samen met andere forumleden wilt ondernemen: wandelingen, workshops, filmavonden, concert- en festivalbezoek etc.
Plaats reactie
Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Kaarsen branden voor elkaar

Bericht door Daturae » 18-11-2012 19:23

Lieve allemaal,

Je kent het wel, een verzoekje: brand maar even een kaarsje voor me. Graag voldoe je aan dat verzoek, maar hoeveel krachtiger zou het zijn als we met meer mensen op hetzelfde moment een kaars zouden kunnen branden en daar een positieve intentie over zouden kunnen uitspreken?!

Afbeelding

Ik stel me het zo voor:

Wie dat nodig heeft plaatst onder dit topic een berichtje met de volgende drie zaken:
- Waar wil je graag dat wij een kaars voor opsteken (altijd positief gedacht: dus niet: ik wil niet ziek zijn, maar ik wil beter worden).
- Hoe moeten we aan je denken bijv. blond, vrouw, 25 jaar (zoiets helpt mij tenminste wel bij visualiseren, iemand andere tips of ervaringen?).
- Wanneer moeten we die kaars branden?

Over dat wanneer het volgende: stel, je hebt een sollicitatie om 10 uur 's ochtends wel dan zit ik ook op m'n werk, dus 'n kaars branden gaat niet zo best, maar ik kan wel een brandende kaars voor je visualiseren!

Wat ook kan: elke vrijdag om 10 uur 's avonds branden we massaal kaarsen voor wie dat heeft aangegeven nodig te hebben.

Hoor graag of jullie dit wat vinden?

Liefs, Blessed Be, Daturae
Blessed Be, Daturae

elixa
Berichten: 126
Lid geworden op: 24-10-2010 09:37

kaarsen branden

Bericht door elixa » 19-11-2012 21:05

HELLO,

Vind de intentie mooi maar, de uitvoering ervan is misschien wat lastig.Tenzij heel goed afgesproken. Een steuntje in de rug kan wonderen doen!

Met hoeveel mensen zou je kaarsen willen branden? Of kan iedereen zich ervoor opgeven?

Ik brand liever een kaars op het moment dat ik er echt helemaal vol voor kan gaan.
Niet dat ik tijdens mn werk ineens denk; ohjee dat is nu...snel visualiseren...Is ook erg lastig tijdens een gesprek, want dan ben je met beide maar half bezig.
Ik vind aandacht eraan geven heel belangrijk, niet snel even doen en hup verder met het werk. Voor mij werkt dat niet.

Ben benieuwd naar verdere reacties....om het werkbaar te maken.

xli

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 19-11-2012 21:53

Hoi Elixa, ja klopt hoor, dat is ook het lastige. Zou eigenlijk ook liever werken met een vast moment, bijv. elke vrijdagavond om tien uur of zo. En wie mee wil doen, mee kan doen, doet mee.
Maar de praktische uitvoerbaarheid blijft een lastige. Op het moment zelf (tandarts, sollicitatie, examen etc.) is toch inderdaad niet handig vrees ik.

Blessed Be, Daturae
Blessed Be, Daturae

amber
Berichten: 15
Lid geworden op: 11-06-2012 10:24

Bericht door amber » 21-11-2012 15:57

Hallo Allemaal,

Het is een mooi idee. Misschien omdat ik zo ziek ben op het moment en zoveel tegenwerking ervaar met artsen, dat ik niet meer weet waar ik het moet zoeken.

Natuurlijk heb ik het aan het universum gegeven en Daturae bood aan om een kaars te branden voor mij.

Zelf heb ik ook het gevoel dat ik beter werk als ik iemand kan visualiseren, maar aangezien alles fout gaat qua gezondheid en ik erg veel pijn heb, twijfel ik er dan ook weer aan.

Als er animo is, zou ik graag energie van jullie kaarsen/licht ontvangen.

Ik zat nog te denken of het misschien beter is om een fotootje te posten als dit beter werkt.
kweet het niet. Alle beetjes helpen denk ik op dit moment, alhoewel mijn vertrouwen in het veld van mogelijkheid erg geschaadt is door wat mij allemaal overkomt.

take care of yuz.
Amber/Jeanet

elixa
Berichten: 126
Lid geworden op: 24-10-2010 09:37

kaarsje fikken

Bericht door elixa » 21-11-2012 20:38

Hi,

Mensen kunnen miss ook een kaarsje voor je branden op het moment dat het hun uit komt.
Ze hebben nu je naam en een stukje van je verhaal... moet kunnnen toch?

Hoop dat je weer wat vertrouwen terugkrijgt en dat het goede je kant op komt.

gr LI

amber
Berichten: 15
Lid geworden op: 11-06-2012 10:24

Bericht door amber » 22-11-2012 09:23

Ja, zeker..alle hulp is welkom.
Maandag heb ik een MRCP om te kijken of er nog galstenen in de wegen zitten en mijn aalvleesklier te bekijken.
Dan nog weer 2 weken wachten op een uitslag.
Hoe ik de dagen doorkom is mij een raadsel op dit moment, maar ik heb een fantastische moeder die elke dag een kaars brand en kristallen instraalt en op mijn richt.
Ik blijf dagelijks aardoefeningen doen en licht stralen naar mijn middenrif, en ook al is mijn vertrouwen weg, ik weet nu niet meer wat ik nog anders kan doen..behalve geduld hebben.

hugs
Jeanet

Gast

Bericht door Gast » 24-11-2012 08:59

Heel veel sterkte Amber!

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 25-11-2012 21:07

Lieve Amber, ik ga nu een kaarsje voor je branden, hopelijk helpt het je morgen de onderzoeken te doorstaan! Sterkte, beterschap, en wat ee nzegen dat je zo'n lieve, wijze moeder hebt!

Blessed Be, Daturae
Blessed Be, Daturae

Plaats reactie