Mabon

Activiteiten die je samen met andere forumleden wilt ondernemen: wandelingen, workshops, filmavonden, concert- en festivalbezoek etc.
Plaats reactie
Filtiarn
Berichten: 8
Lid geworden op: 12-07-2012 21:28

Mabon

Bericht door Filtiarn » 06-09-2012 21:32

Hallo iedereen,

Ik heb vrienden vertelt over mijn levensbeschouwing en ze respecteren het en willen mij graag beter begrijpen. Het leek me leuk om mijn verjaardag (22/9) te vieren op Mabon en brood te bakken met honing verhalen te vertellen.

Misschien hadden/hebben jullie nog leuke ideeën of dingen mee gemaakt die je leuk vond of leuk is om te doen. Heel graag vertellen ik brainstorm nog even op creatieve en toch inhoudelijke activiteiten.

BB
Michiel

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 09-09-2012 11:20

Hoi Filtairn,

Wat leuk is denk ik om even in de betekenis van Mabon te duiken, van oudsher immers een oogstfeest. Je zou een rondje kunnen doen: wat is jouw oogst dit jaar? Waar ben je trots op? En ... wat heb je er voor gezaaid, of kwam het je zomaar toe? Meestal kijken we achterom in het wrokkende gevoel: dat had anders gekund, dit had ik beter moeten aanpakken, maar de kunst is nu: wat heb je geoogst, en wat doet dat met je? Overleef je met je oogst de winter, zogezegd?

Succes, als ik nog iets bedenk, dan plaats ik dat nog even,

Blessed Be, Daturae
Blessed Be, Daturae

Plaats reactie