29 juni-1 juli 2012: 3-daags Pagan Kampeer Jubileum!

Activiteiten die je samen met andere forumleden wilt ondernemen: wandelingen, workshops, filmavonden, concert- en festivalbezoek etc.
Plaats reactie
Alexsandra
Berichten: 25
Lid geworden op: 24-04-2010 08:51

29 juni-1 juli 2012: 3-daags Pagan Kampeer Jubileum!

Bericht door Alexsandra » 24-02-2012 12:20

Pagan Midzomerkamperen 2012

Alweer voor het 10e achtereenvolgende jaar……

Bij deze nodigen wij je uit deel te nemen aan het 3-daags Pagan Zomerkamperen 2012 midden in de bossen. Dit kamp is voor iedereen die de Paganistische principes aanvaard. Iedere deelnemer wordt verwacht met eigen tent én kampeeruitrusting op vrijdag 29 juni. Dit jaar kan dat al vanaf 9 uur. Het Pagan Zomerkamperen is tot zondag 1 juli ± 12 uur.

Voorlopig programma:
- vrijdag: tent opzetten, terrein verkennen, bijpraten, hout sprokkelen, zwemmen, wandelen, etc.
- vrijdagavond: na de maaltijd de voorbereiding op het openingsritueel
- zaterdagmiddag: uitleg over de gezamenlijke voorbereidingen van het ritueel
- zaterdagmiddag, diverse workshops en een Paganmarkt.
- zaterdagavond: Zomer ritueel en aansluitend een groot feest rondom het kampvuur.

Mocht je iets voor de Paganmarkt te koop willen aanbieden, neem dit dan samen met een plaid of tafeltje mee om uit te stallen. Wel vragen we nadrukkelijk om alleen spulletjes te koop aan te bieden die iets met paganisme en/of hekserij te maken hebben. Dit kan eigengemaakte koopwaar zijn, iets wat je toch niet meer gebruikt of op bent uitgekeken, maar voor een beginnende Pagan zeer waardevol kan zijn. Uiteraard houden we de verkoopprijzen reëel, zoals het echte Pagans betaamd. We rekenen op een grote marktbezetting!

De totale kosten voor deze 3 dagen kamperen zijn ook dit jaar slechts € 17,- per persoon + € 2,- administratie kosten per inschrijfformulier.
Per inschrijfformulier is één tent inbegrepen. Kinderen tot 2 jaar zijn gratis. Honden en caravans/campers zijn niet toegestaan.
Een stenen toiletgebouw met gratis warme douches zijn aanwezig, net als een prachtige zwemplas en veel boswandel mogelijkheden.

Ook dit jaar is er weer een maximum aantal deelnemers, vol is vol!
Opgave kan vanaf heden. Inschrijving geschiedt op volgorde van binnenkomst van het inschrijfformulier én van je betaling. Voor opgave kun je het inschrijfformulier op onze website in Word downloaden.

Tot ziens tijdens dit 10-jarige Pagan Kampeer jubileum!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
MA-AN Fryslân
website: www.ma-an.nl
email: ma-an.frl@wxs.nl
telefoon: 0513 648 960 (werkdagen/kantooruren)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Faith is a bird that feels the light and sings when the dawn is still dark

elixa
Berichten: 126
Lid geworden op: 24-10-2010 09:37

pagan kamperen

Bericht door elixa » 02-04-2012 20:40

Joehoe!!!

Wij hebben een reservering.

Hebben er veel zin in.
Tot dan!!

Liefs Lix

elixa
Berichten: 126
Lid geworden op: 24-10-2010 09:37

pagan weekend

Bericht door elixa » 05-07-2012 20:15

heel mooi weekend gehad!
We willen weer terug!!!

liefs liX

Menno
Berichten: 266
Lid geworden op: 09-04-2010 23:56

Bericht door Menno » 05-07-2012 23:50

Volgend jaar ga ik ook (tent kopen, matras kopen, slaapzak kopen) weer. Dit jaar moest ik helaas overslaan. Het is daar altijd erg leuk, achteraf spijt het me toch wel dat ik dit jaar verstek moest laten gaan :( . Maar leuk dat het zo bevallen is Elixa :) .

BB,

Menno

elixa
Berichten: 126
Lid geworden op: 24-10-2010 09:37

pagan kamperen.

Bericht door elixa » 06-07-2012 20:05

Ja, echt supersfeer.
Ik hoop ook volgend jaar weer te kunnen gaan.
Dus .... misschien kan je dan meerijden haha...

Enne de groeten van Alexandra; bij deze

Liefs Lix

Plaats reactie