SCRAPBOOK knutselen

Activiteiten die je samen met andere forumleden wilt ondernemen: wandelingen, workshops, filmavonden, concert- en festivalbezoek etc.
Plaats reactie
elixa
Berichten: 126
Lid geworden op: 24-10-2010 09:37

SCRAPBOOK knutselen

Bericht door elixa » 07-12-2011 17:52

Hallo,

Hou je van knippen en plakken? Zoja, dan is dit misschien iets voor jou!

Het thema is YULE. Leuk idee voor je "book of shadows"?!

Scrapbooken is het versieren van pagina's. Dit kan op losse vellen, in een foto-album, in een speciaal scrapbookalbum, enz.
Je kan in kaders werken, in 3d, een collage maken,enz.
Er wordt veel met papier gewerkt maar, ook met allerlei andere materialen. Bijvoorbeeld stempels, kralen, stickers, knoopjes enz.

Heb je een gedicht, tekst, uitnodiging of een foto die je graag zou willen versieren kan je die meenemen.
Ieder krijgt een mapje waarmee gewerkt kan worden, die krijg je mee naar huis. Daarnaast kan je gebruik maken van mijn materialen zoals, papier, potloden, kralen,stempels, sjablonen, lint, allerlei soorten pennen, voorbeeldboeken, enz.

Het knutselen doen we onder het genot van koffie/thee en iets lekkers.
Dus,.. heb je zin in knutselen , zie ik je dan de 23ste?!


Wanneer:Vrijdag 23 december.
Waar: Bij mij thuis.
Tijdstip:van 1930 tot 2300.
Kosten: 8euro per persoon.
Opgave graag tijdig ivm het aanschaffen van materialen.
Geef je op door mij een privebericht te sturen met naam eventueel je telefoonnummer.

Liefs liX

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 11-12-2011 20:50

Hoihoi Elixa,

Omdat die vrijdag samenvalt met de datum van Heksentempel, zullen we dit dan gewoon daarvoor in de plaats zetten? Als je wilt, kun je een verwijzing bij Heksentempel maken naar dit artikel?

(Heb op HCG vanmiddag ook al even reclame gemaakt voor je leuke avond, of ik zelf kom, ik twijfel, heb het beetje gigadruk namelijk)

Blessed Be, Daturae
Blessed Be, Daturae

Plaats reactie