De BEZEM erdoor!!

Activiteiten die je samen met andere forumleden wilt ondernemen: wandelingen, workshops, filmavonden, concert- en festivalbezoek etc.
Plaats reactie
Gast

De BEZEM erdoor!!

Bericht door Gast » 11-01-2011 14:14

Op het HC hadden we het erover om eens met zijn allen de stoute schoenen aan te trekken en ergens in een natuurgebied te gaan opruimen. Zwerfvuil welteverstaan.

Wat hebben we nodig?

Prikstokken
vuilniszakken
en t-shirts met leuke opdruk.

Ik heb een ontwerpje gemaakt en heb es wat rondgekeken bij copyshops wat het kost om t-shirts te bedrukken.
Evt met t-shirts uit eigen winkel, maar bedrukken incl t-shirt blijkt toch goedkoper te zijn.

Bij minimale afname van 15 stuks, kost het 11,25 per t-shirt.
Je hebt er dan een witte met in dikke zwarte letters als opdruk:

Afbeelding

Als jullie dit leuk vinden, ga ik er achteraan. :D
(na betaling van de 11,25 uiteraard.)

Het is handig om alle t-shirts in xxl te doen, zodat je je jas eronder aan kunt houden. Want als we idd in maart gaan vuil opruimen op een zondag, kan het nog best heel koud zijn...

Galeswintha
Berichten: 300
Lid geworden op: 09-04-2010 23:48

Bericht door Galeswintha » 11-01-2011 19:53

Ik vind het een heel mooi ontwerp. Wat goed dat je geinformeerd hebt. Ik zit te bedenken dat je de t-shirts vaker zou kunnen gebruiken voor misschien nog andere schoonmaakacties. Het kan misschien wel het begin zijn van een reeks van: "Met de bezem erdoor" :D

elixa
Berichten: 126
Lid geworden op: 24-10-2010 09:37

Bericht door elixa » 12-01-2011 19:01

Goed idee, met het heksenteam een schoonmaak houden. Kan ik ook een kleinere maat, voor mijn zoon, erbij bestellen?
Is het al bekend welke zondag, in maart het gaat worden?
groetjes!! Li.

cygnus
Berichten: 53
Lid geworden op: 24-08-2010 14:58

t-shirt

Bericht door cygnus » 13-01-2011 18:19

Goed idee. Ik doe mee. Is echter een wit t-shirt niet de godinnen verzoeken. Mij lijkt zwart met een witte opdruk bij schoonmaakwerk handiger
Met vriendelijke groeten,
Cygnus

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 13-01-2011 20:39

Leuk dat je er al mee aan de slag bent gegaan.
En misschien is zwart (lekker hekserig) niet zo gek. Kan dat ook? Of is dat duurder?

Wat PR en benaderen andere heksencafe's betreft: dat ga ik dit weekend doen. Ik beraad me nog even op een goede tekst.

BB, Daturae
Blessed Be, Daturae

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 25-01-2011 19:31

Zullen we een datum in maart prikken jongens?
En dan op komend HC in elk geval T-shirts bestellen en vooruit betalen bij Ardeadra?

BB, Daturae
Blessed Be, Daturae

Gast

Bericht door Gast » 25-01-2011 20:49

het zou kunnen dat zwarte t shirts duurder zijn. daar moet ik nog even achteraan. ook is er prijsverschil of ik 15 stuks bestel of 10 stuks. ik zal dan ook even vragen naar de maten. moet Martin een XS hebben, Elixa, als deze bestaat? of anders een S?
ik kijk wel even wat er mogelijk is.

Gast

Bericht door Gast » 26-01-2011 10:43

Ik heb gebeld met de t-shirtdrukker en in het zwart is eigenlijk geen optie, tenzij je veel geld wilt neertellen.

*In het zwart kost het incl t-shirt 26,25 euro. (14,25 voor de afbeelding en tekst 12,-. Per 10 stuks. Dit heeft met de druktechniek te maken. Op zwart zijn ze genoodzaaktr om 2 technieken te gebruiken ivm tekst en plaatje wat niet gekoppeld kan worden.)

*In het wit wordt het veel makkelijker, dan hoeven ze maar 1 techniek te gebruiken voor het plaatje en de letters.
Dat kost per 10 stuks 12,25 pst

*Per 15 stuks 11,25 pst. Maar gezien de geringe reakties lijkt me 10 stuks al veel om te bestellen.

*Ook heb ik gevraagd naar de maten en dat kan alles door elkaar, maakt niet uit. Dus van XS tot XL!!

*Wat we ook kunnen doen is een zwart t-shirt met enkel in witte letters ''de bezem erdoor''. Zonder plaatje dus.

Laat het maar horen, en dan maken we inderdaad het komende HC een afspraak voor wanneer we daadwerkelijk de bossen induiken om troep op te ruimen.

*Ik maak een lijst voor de maten en de namen en het bedrag, dan is dat mooi overzichtelijk.

Faith
Berichten: 59
Lid geworden op: 21-04-2010 08:22

Bericht door Faith » 27-01-2011 10:49

Het ligt er een beetje aan welke datum het wordt, maar in principe doe ik mee.

Gast

Bericht door Gast » 27-01-2011 12:30

Gezellig Faith!

Een zondag in maart zouden we doen.
Ik ben helaas verhinderd op 6 maart, 13 maart (=HC) en 27 maart.

Plaats reactie