De BEZEM erdoor!!

Activiteiten die je samen met andere forumleden wilt ondernemen: wandelingen, workshops, filmavonden, concert- en festivalbezoek etc.
Gast

Bericht door Gast » 09-02-2011 20:15

Goede tip dames!
Op naar de Aldi! :-D

zevenster
Berichten: 45
Lid geworden op: 04-12-2010 13:31

Bericht door zevenster » 09-02-2011 20:21

Ardaedra Thorsdottir schreef:Goede tip dames!
Op naar de Aldi! :-D
huh? willen mannen niet zo'n shirt? Kunnen mannen niet strijken? Of doen de mannen niet mee aan het schoonmaken??
Elck Syn Waerom

Faith
Berichten: 59
Lid geworden op: 21-04-2010 08:22

Bericht door Faith » 10-02-2011 11:31

Het compliment was gericht aan de mensen die de aanbieding hadden gevonden: Elixa en Zevenster. Naar mijn weten zijn jullie allebei vrouwen. Het zou vreemd zijn geweest als ze een van jullie twee met 'dude' zou hebben aangesproken :D

Uiteraard zijn onze 'dudes' ook welkom om te komen helpen. Maar dat weten ze ook wel. Tot zondag iedereen, zoals afgesproken gaan we dan een paar knopen doorhakken.

zevenster
Berichten: 45
Lid geworden op: 04-12-2010 13:31

Bericht door zevenster » 10-02-2011 19:09

Faith schreef:Het compliment was gericht aan de mensen die de aanbieding hadden gevonden: Elixa en Zevenster. Naar mijn weten zijn jullie allebei vrouwen. Het zou vreemd zijn geweest als ze een van jullie twee met 'dude' zou hebben aangesproken :D

Uiteraard zijn onze 'dudes' ook welkom om te komen helpen. Maar dat weten ze ook wel. Tot zondag iedereen, zoals afgesproken gaan we dan een paar knopen doorhakken.
oh, LOL, bedoelde je het zo! ik dacht dat je bedoelde: dames kijk eens wat een goede tip, maar je bedoelde dus: dank je dames voor de tip.
Tjonge welk een verwarring. Zit in een mars-energie, geloof ik- heb vandaag al meer van die misverstandjes.
Elck Syn Waerom

Gast

Bericht door Gast » 11-02-2011 11:16

Geeft niks! :D
Tot zondag iedereen!

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 11-02-2011 11:36

Hoi hoi, heb vrijblijvend een mail gestuurd naar de gemeente AA en Hunze, wat zouden ze voor ons kunnen betekenen m.b.t. leveren prikstokken en mogen inleveren van het zwerfvuil. Ben benieuwd.
Tot zondag,
BB, Daturae
Blessed Be, Daturae

Gast

Bericht door Gast » 11-02-2011 12:21

Ik ook, wat goed dat je dat gedaan hebt!

Faith
Berichten: 59
Lid geworden op: 21-04-2010 08:22

Bericht door Faith » 11-02-2011 14:09

Ah zo! Ja dat had inderdaad ook gekund :)

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 13-02-2011 19:31

Na een vruchtbare en immer gezellige HCG zijn we het volgende overeengekomen:
Datum: 20 maart
Tijd: 10.30
Locatie: parkeerplaats Pinetum Anloo

Doel: Tijdens het wandelen in een gebied waar we allemaal 'wat mee hebben' zwerfvuil verzamelen om iets terug te doen voor Moeder natuur.

Prikkers en grijpers: we zijn nog op zoek naar creatieve oplossingen, een bezemsteel met een schroef erin waar je 't kopje van afdraait is al een aardige.
Faith wil, mits tijdig bij haar ingeleverd, wel T-shirts van de tekst De bezem erdoor en een bezemplaatje voorzien. (wit of zwart T-shirt, katoen, moet in elk geval strijkbaar zijn)
Afval: als we allemaal met een shopper van de supermarkt op pad gaan, kan ieder het nog bij z'n eigen huisvuil kwijt. Daturae zal wel wat extra huisvuilzakken meenemen voor evt. overstorten van de shopperzakken.

We houden het dit jaar als 'pilot' mogelijk volgend jaar landelijk uitzetten.

Volgens mij was het dit wel zo'n beetje, maar wie nog aanvullingen heeft?

BB, Daturae
Blessed Be, Daturae

Gast

Bericht door Gast » 14-02-2011 11:07

Wat een ontzettend goed aktie is dit geworden zeg! Geweldig!
Ik ben erbij hoor op 20 maart :D

Plaats reactie