De BEZEM erdoor!!

Activiteiten die je samen met andere forumleden wilt ondernemen: wandelingen, workshops, filmavonden, concert- en festivalbezoek etc.
Galeswintha
Berichten: 300
Lid geworden op: 09-04-2010 23:48

Bericht door Galeswintha » 27-01-2011 12:32

Ik wil wel meedoen. Ik vind 26,25 wel aan de dure kant. Zwart met alleen tekst is heel mooi. Het valt meer op met de witte letters, maar wit met bezem vind ik ook wel wat hebben. Misschien handig om het erover te hebben op het HC?

Faith
Berichten: 59
Lid geworden op: 21-04-2010 08:22

Bericht door Faith » 27-01-2011 12:34

Mmmh, dus dan wordt het de 20e?

Anders zullen we naar een zaterdag moeten uitwijken, of een zondag in april?

Gast

Bericht door Gast » 27-01-2011 15:34

Galeswintha schreef:Ik wil wel meedoen. Ik vind 26,25 wel aan de dure kant. Zwart met alleen tekst is heel mooi. Het valt meer op met de witte letters, maar wit met bezem vind ik ook wel wat hebben. Misschien handig om het erover te hebben op het HC?
is goed.

Gast

Bericht door Gast » 27-01-2011 15:35

Faith schreef:Mmmh, dus dan wordt het de 20e?

Anders zullen we naar een zaterdag moeten uitwijken, of een zondag in april?
Het zou beetje rot zijn als de keuze op een zaterdag valt, ik zorg voor de t-shirts en kan er dan vervolgens niet bij zijn. Maar in april zijn er ook nog zondagen inderdaad... :)

Faith
Berichten: 59
Lid geworden op: 21-04-2010 08:22

Bericht door Faith » 27-01-2011 22:06

Tuurlijk moet jij er bij zijn!

zevenster
Berichten: 45
Lid geworden op: 04-12-2010 13:31

Bericht door zevenster » 29-01-2011 12:48

Ik kom niet helpen maar ik wil wel zo'n superleuk t shirt. Hoe groot is de grooohoooohooootste?? Want die wil ik dan.
Zevenster (apedingetje) tovert.nl
Elck Syn Waerom

Gast

Bericht door Gast » 30-01-2011 11:08

Waarom wil je niet meedoen? Je moet het t-shirt tenslotte wel verdienen :D
De grootste zal zijn XXL.

zevenster
Berichten: 45
Lid geworden op: 04-12-2010 13:31

Bericht door zevenster » 30-01-2011 18:42

Ardaedra Thorsdottir schreef:Waarom wil je niet meedoen? Je moet het t-shirt tenslotte wel verdienen :D
De grootste zal zijn XXL.
Ik woon in Friesland. Ik maak een radioprogramma over Paganisme (uitzenddatum nog niet bekend maar daarvan stel ik jullie op de hoogte). Ik redigeer een tekst voor Gardenstone. Ik probeer iets te schrijven over pagan parenting voor de PFI nieuwsbrief. Ik ben oprichter van het nieuwe hc in Leeuwarden. Ik heb een kind van 2,5, 3 banen, en een huishouden met veel dieren. Ieder jaar is hier in Friesland Himmelwieke en daar doe ik al aan mee (schoonmaakweek in de natuur). Het zou leuk zijn als we daar dit jaar als pagans aan mee kunnen doen, dus ik vind je initiatief helemaal geweldig.
Ik ben ook nog mantelzorger voor mijn oude vader, 88 en TIA-revaliderend.
Kortom eh... Wanneer zou het moeten, denk je :P
XXL is te klein, ben ik bang. Dat is vaak 48-50, en ik heb al 50-52 zonder jas.
Weet je trouwens dat je strijkbare A-4 kunt kopen bij de copyshop, waarop je het motief kunt afdrukken en dan op een t-shirt strijken? Dat zou wel eens veel goedkoper kunnen zijn, als iedereen voor zijn eigen t-shirt zorgt??
Elck Syn Waerom

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 30-01-2011 19:32

Ha, leuk 7* dat je enthousiast bent, we proberen inderdaad andere Heksen via Heksencafes ook warm te maken voor dit plan, zodat ieder in zijn of haar eigen omgeving mee ka ndoen. Leukste is dan wel op dezelfde dag en waar het kan met zo'n T-shirt aan. Goeie tip, van die sticker, dan zou je dat ook kunnen gebruiken over een shirt wat je al hebt en worden de kosten lager.


BB, Daturae
Blessed Be, Daturae

Gast

Bericht door Gast » 30-01-2011 23:29

Als je weet waar we die stickers kunnen kopen, bij welke copy shop, maken we gewoon allemaal zelf ons eigen t-shirt. Bedankt voor de tip!
Dat scheelt in de kosten, iedereen heeft wel een strijkbout, en ik trek mijn handen er vanaf...:-) ik heb het toch eigenlijk veel te druk met andere dingen..

Plaats reactie