Heksencafé Fryslân - zondag 7 november 2010

Activiteiten die je samen met andere forumleden wilt ondernemen: wandelingen, workshops, filmavonden, concert- en festivalbezoek etc.
Plaats reactie
Alexsandra
Berichten: 25
Lid geworden op: 24-04-2010 08:51

Heksencafé Fryslân - zondag 7 november 2010

Bericht door Alexsandra » 31-10-2010 13:27

Zondag 7 november 2010 om 15.30 uur is er weer een Heksencafé Fryslân met medewerking van: Daturae

Thema: Ogham, ‘The naked truth’.
Ogham, bij sommigen bekend als 'een soort runen,' of als 'mysterieus orakel der Keltische druiden' en ja, wat nog meer?
Wat weten we nu eigenlijk van dit schrift, dat zo op het oog uit enkel lijntjes bestaat? Deze lezing gaat in op de blote feiten rond het oude schift, hoe oud, door wie gebruikt en waarom? En wat staat er nou eigenlijk?
Om de tegenwoordig bekendere orakelkant van Ogham niet te vergeten volgt aan het einde van de lezing ook een Oghamstenentrekking met uitleg.

Voor wie: Voor iedere paganist die zich hiervoor persoonlijk via de email opgeeft. We willen graag kleinschalig blijven en hebben daarom een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Locatie: MA-AN Fryslân lokaal in Heerenveen

Tijd: van 15.30 tot 18 uur.

Volgende Heksencafé: zondag 9 januari 2011

MA-AN email: ma-an.frl@wxs.nl
MA-AN website: www.ma-an.nl

Faith is a bird that feels the light and sings when the dawn is still dark

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 05-11-2010 21:59

Ik ben er bij... Indien iemand uit Groningen stad zich heeft aangemeld voor 7 november bij Alexsandra, weet dat ik redelijk dicht over Groningen rijd en wel iemand kan oppikken, laat dat tijdig weten.

hm... 'redelijk dicht over Groningen rijd' klinkt alsof ik inderdaad per bezem kom... :D

BB, Daturae
Blessed Be, Daturae

Gast

Bericht door Gast » 06-11-2010 09:54

ik kan er helaas niet bij zijn, had het graag gewild. ik wens je een hele mooie lezing toe, Daturael en heel veel plezier.

Plaats reactie