Heksencafe 13 maart 2016

Hier discussiëren we verder waar we tijdens het Heksencafe live waren gebleven.
Plaats reactie
Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Heksencafe 13 maart 2016

Bericht door Daturae » 13-03-2016 21:49

Vandaag hebben we het gehad over: kun je zijn wie je wilt zijn? Met wie praat je vrijelijk over je religie, wicca, hekserij, paganisme en met wie niet?Hoe reageren mensen? En voel je ook de behoefte om je door uiterlijk vertoon op dat vlak te onderscheiden?
Blessed Be, Daturae

Elizabeth
Berichten: 16
Lid geworden op: 17-06-2015 20:25

discussie

Bericht door Elizabeth » 19-03-2016 11:46

Beetje late reactie van mij hier,
maar ik vond het erg leuk om de ervaringen zo eens uit te wisselen.

Ikzelf heb vooral gemerkt dat sinds ik bij het HCG kom, ik zelf veel makkelijker open en eerlijk ben over mijn religie en mijn kijk op dingen. Niet dat ik dat eerst voor me hield, maar het voelt nu veel 'normaler' om ervoor uit te komen.
Dat komt waarschijnlijk vooral omdat het café zo toegankelijk is en lekker open is. Topper zijn jullie 8)

Ward
Berichten: 72
Lid geworden op: 05-04-2015 01:03

Re: discussie

Bericht door Ward » 19-03-2016 16:01

Elizabeth schreef:Beetje late reactie van mij hier,
maar ik vond het erg leuk om de ervaringen zo eens uit te wisselen.

Ikzelf heb vooral gemerkt dat sinds ik bij het HCG kom, ik zelf veel makkelijker open en eerlijk ben over mijn religie en mijn kijk op dingen. Niet dat ik dat eerst voor me hield, maar het voelt nu veel 'normaler' om ervoor uit te komen.
Dat komt waarschijnlijk vooral omdat het café zo toegankelijk is en lekker open is. Topper zijn jullie 8)
Ik ervaar dit zelf ook zo, vroeger hield ik het een beetje voor mezelf maar de laatste 2 jaar kom ik er openlijk en eerlijk voor uit.
Werkt enorm bevrijdend moet ik zeggen, ook gewoon mijn altaar in de kamer en hier doe ik ook mijn rituelen.
Af en toe voel ik ook de behoefte om mijn kledingstijl aan te passen aan de religie, gewoon om anderen te laten zien waar ik voor sta.
Over het algemeen zijn de reacties positief te noemen. :lol:

Glimlach
Berichten: 1
Lid geworden op: 14-05-2015 14:43

Bericht door Glimlach » 21-03-2016 07:13

Hoi, ik ben nieuw. Helaas kon ik er dit keer niet bij zijn door ziekte, maar het volgend heksencafé zal ik me voorstellen.
Interessante vraag ... ik discussieer graag en vaak met anderen over religie, ook met christelijken en gelovigen van het hindoeïsme of de islam, al was het alleen maar om mijn eigen mening aan te scherpen en te leren, maar dat deed ik ook al lang voor mijn keuze voor de Wicca en initiatie. Het moeilijke punt is dat je moet weten wie je bent om jezelf te kunnen zijn.
Ben nog steeds op zoek naar een antwoord op die vraag :)

Ward
Berichten: 72
Lid geworden op: 05-04-2015 01:03

Bericht door Ward » 21-03-2016 21:40

Het is positief Glimlach, dat je nog steeds zoekende bent, velen hebben het zoeken opgegeven om wat voor reden dan ook en leiden vaak een leven waar ze eigenlijk niet gelukkig in zijn.

Ward
Berichten: 72
Lid geworden op: 05-04-2015 01:03

@pump_upp - best crypto pumps on telegram !

Bericht door Ward » 30-01-2023 03:38

https://t.me/pump_upp - best crypto pumps on telegram
Make 1000% and more within 1 day, join channel @pump_upp !

Plaats reactie