Heksentempel juli wordt Dag van Delen of week verplaatsen?

Het gezamenlijk beleven van spiritualiteit en religie in een ontspannen sfeer. Een keer in de maand.
Plaats reactie
Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Heksentempel juli wordt Dag van Delen of week verplaatsen?

Bericht door Daturae » 15-07-2012 19:21

Hallo allemaal,

De Dag van Delen op zondag kunnen we aangrijpen we als vervanging van Heksentempel juli. Velen zullen elkaar toch al zien op zondag 22 juli, en dan is twee keer in het weekend iets afspreken teveel van het goede.

Wat ook kan is Heksentempel een week opschuiven en dan 29 juli een kruidentocht dor mijn tuin houden.
Hier moet dan wel wat animo voor zijn. Bij vijf of meer personen lijkt hetm e wel zinvol.
Dus de vraag: Wie wil allemaal 29 juli graag dat Heksentempel doorgaat en dan mijn tuin bezoeken inclusief korte lezing over magische en geneeskrachtige werking van kruiden?

Blessed Be, Daturae
Blessed Be, Daturae

elixa
Berichten: 126
Lid geworden op: 24-10-2010 09:37

heksentempel

Bericht door elixa » 17-07-2012 20:26

hi,

Wil wel door je tuin met lezing maar, kan dan niet. Martin viert dan zijn verjaardagsfeestje.

Wij gaan in ieder geval naar de dag van delen; heb net de kaarten gehaald... joehoe

XXLI X

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 23-07-2012 21:20

Ha, en Dag van Delen was leuk he?!

Wel ik denk dat er verder geen reacties meer komen, dus ik denk dat ik vrijdagavond lekker vrij heb! Helemaal geen straf hoor :-)

Martin hele fijne verjaardag toegewenst!

Liefs en BB, Daturae
Blessed Be, Daturae

elixa
Berichten: 126
Lid geworden op: 24-10-2010 09:37

dagvandelen.

Bericht door elixa » 24-07-2012 21:25

Een superdag, supermooi weer en supersfeer!

Martin en vriendin hebben ook genoten.
Thanks, zijn feestje is zondag al. Naar de bioscoop naar Madagascar3 in 3d en lekker smikkelen.

Tja, geen reacties geen bijeenkomst toch? Fijne vrije vrijdag gewenst!


xxli

Plaats reactie