Brainstorm Heksentempel

Het gezamenlijk beleven van spiritualiteit en religie in een ontspannen sfeer. Een keer in de maand.
Alexsandra
Berichten: 25
Lid geworden op: 24-04-2010 08:51

Bericht door Alexsandra » 19-05-2010 09:06

WhiteshadoW schreef:ik vond net zoiets leuks...prive...niet al te duur...echt iets wat ik ook had gekozen voor een forummeeting :) .......
Ik vind € 250,- voor 4 uurtjes zaalhuur wel een behoorlijk groot bedrag (en dan ook nog zelf afwasen :cry: )
Faith is a bird that feels the light and sings when the dawn is still dark

Faith
Berichten: 59
Lid geworden op: 21-04-2010 08:22

Bericht door Faith » 19-05-2010 10:57

Hai WhiteshadoW,

Wat een leuk plekje! Wel is het inderdaad wat te duur voor ons. We zijn ook zelden met zo velen dat we echt ruimte nodig hebben, meestal +/- 10 bij een heksentempel en +/- 15 bij een heksencafe. Vaak zijn we bij iemand thuis (of in diens tuin :D ), in een semi-openbaar cafe of gewoon in de natuur. Wel echt superleuk dat je de locatie op het forum gepost hebt, nieuwe ideeen zijn hard nodig en wie weet is het wel raak, toch?

WhiteshadoW
Berichten: 4
Lid geworden op: 29-04-2010 11:39

heksentempel

Bericht door WhiteshadoW » 25-05-2010 21:52

Hai

ach, ik ben gewoon een beetje gewend aan de oude forumfeestjes..en daar was een bedrag als deze vrij goedkoop :oops: sorry..

hunebed dan maar? lekker goedkoop, havelte is erg aan te bevelen..niet de eerste links van de weg, maar de 2e rechts van de weg aan de heide, nadat je tussen 2 eikebomen met kronen tot op de grond bent gelopen..

weet je..ik schuif wel aan :wink:

blessings
whiteshadoW
be carefull what you wish for
for it shall surely be yours

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 26-05-2010 20:52

Hi Whiteshadow, weet je, we weten van te voren nooit precies hoeveel er komen. Voor komende heksentempel (bij mij thuis, kruidentuinwandeling met uitleg en lezing) zijn we nog maar met drie man/ vrouw geloof ik. Stel dat je dan iets hebt afgehuurd, dan wordt het een duur grapje. Zoiets kan wel met een wat grotere vaste jaarfeestengroep of coven natuurlijk.

BB, Daturae

P.S.: heb je vrijdagavond al iets? :D
Blessed Be, Daturae

WhiteshadoW
Berichten: 4
Lid geworden op: 29-04-2010 11:39

heksend groningen

Bericht door WhiteshadoW » 27-05-2010 09:32

Ahhhh..nee dan is het veeeeel te duur, excuse me :oops:
maarrr...vrijdag ben ik in zuidlimburg midden in een nationaal park aan het aarden :wink: dus deze keer moet ik nog voorbij laten gaan

Ik las net nog even alles door, maar waar zit die medefabriek :P bij iemand in zijn achtertuin of is er echt een fabriek voor :lol:
lijkt me heerlijk...

alvast een magische vrijdag voor jullie

blessings
WhiteshadoW
be carefull what you wish for
for it shall surely be yours

Hasse Bunder
Berichten: 15
Lid geworden op: 11-04-2010 12:23

archeo verhaal

Bericht door Hasse Bunder » 03-11-2010 07:05

hallo,

bij de brainstorm was genoemd prehistorische grafrituelen voor een eventuele lezing van mij
is daar nog belangstelling voor ? :)
ander onderwerp mag natuurlijk ook nog steeds (nee menno... niet alleen over groene drap en geheime gangen)

als we even een datum prikken daarvoor... en het onderwerp even definitief vaststellen, dan kan ik wat gaan voorbereiden
lijkt me leuk

bb

Faith
Berichten: 59
Lid geworden op: 21-04-2010 08:22

Bericht door Faith » 03-11-2010 12:05

Leuk, graag!

Volgens mij wil Menno bij de heksentempel van november door met het enneagram, maar misschien de heksentempel daarna? Alhoewel, deze valt op 24 december. Misschien kunnen we dan beter iets lichts plannen, veel mensen zijn dan waarschijnlijk al bij familie en zo. Is de heksentempel van januari te laat?

Galeswintha
Berichten: 300
Lid geworden op: 09-04-2010 23:48

Bericht door Galeswintha » 03-11-2010 21:29

Vanaf 24 december ben ik een lang weekend weg. Dus ik kan er dan niet bij zijn.

Ik heb zeker belangstelling voor een dergelijke lezing Hasse, lijkt me interessant. Leuk dat je dit wilt doen. :D

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2010 11:50

Vanuit Germaans oogpunt is 24 december een hele mooie datum, maar ik vrees dat ik, net als anderen waarschijnlijk al iets te doen heb, op kerstavond :-)
Januari kan ook heel goed hoor, wat mij betreft.
Ik wil er graag bij zijn!

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 05-11-2010 21:50

Ik wil er heel graag bij zijn. Reuzeinteressant Hasse! Als november Menno al enneagram doet, en december is voor iedereen lastig, is januari dan eee optie?
En... de vierde vrijdag van de maand he? Soms wordt gedacht de laatste vrijdag van de maand, maar hebben we nou al one neusjes de goede kant op ja he? ;-)

Nogmaals: ik schuif volgaarne aan!

BB, Daturae
Blessed Be, Daturae

Plaats reactie