Heksentempel 25 maart

Het gezamenlijk beleven van spiritualiteit en religie in een ontspannen sfeer. Een keer in de maand.
Galeswintha
Berichten: 300
Lid geworden op: 09-04-2010 23:48

Bericht door Galeswintha » 27-03-2011 18:59

En de tekst van de chant die we hebben gezongen: 8)

Two Hands Hold the Earth

© 1984 words and music by Sarah Pirtle

My head is in the sky, sky, sky.
My feet are on the ground, ground, ground.
And what about my blood?
It’s from the sea.
And what about my bones?
Like the mountains be.
And my hands, oh, my hands,
I believe with my hands
I could hold this land.
My two hands hold the earth.

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 27-03-2011 21:19

Nog bedankt voor de informatieve avond Galeswintha en Faith voor de gastvrijheid.
Ook fijn om hier nog wat zaken na te kunnen lezen, alles onthouden is niet mijn sterkste kant.
Zo, ga aanstonds mediteren en even een Tarotkaartje trekken natuurlijk,

BB, Daturae
Blessed Be, Daturae

Faith
Berichten: 59
Lid geworden op: 21-04-2010 08:22

Bericht door Faith » 02-04-2011 13:06

Dag lieve mensen,

Inmiddels al een week geleden en al oud nieuws (druk druk druk), maar wil graag nog even kwijt dat ik het super gezellig en informatief vond. Dank je wel Galiswintha voor alle info! En dank jullie wel iedereen voor de gezelligheid en het meenemen van al die lekkere dingen, ik heb nog dagen van de 'restanten' gesnackt ;-)

elixa
Berichten: 126
Lid geworden op: 24-10-2010 09:37

tarot

Bericht door elixa » 17-04-2011 11:04

Hallo,

Zelf hou ik van de Chinese/ Japanse stijl en ben gek op draken. Ik overweeg het Ukiyo-e deck aan te schaffen. Die dankzij Daturea op mijn pad kwam. Misschien maak ik ooit mijn eigen deck, lijkt me superleuk!


Afbeelding



Afbeelding


Voor de mensen die het leuk vinden:
Er zijn zoveel verschillende tarotdecks te vinden. Onder andere op de volgende site;
www.astrotarot.nl
Daarop staat een lijst met tarotdecks. Er zijn natuurlijk veel meer sites met tarotdecks maar die heb ik nu niet bij de hand. Via wikipedia is natuurlijk ook heel veel te vinden. En via o.a. www.heksenshop.nl kun je aan een deck komen van Anne Stokes.
Li xxx

Plaats reactie