Heksentempel februari?

Het gezamenlijk beleven van spiritualiteit en religie in een ontspannen sfeer. Een keer in de maand.
Gast

Bericht door Gast » 02-03-2011 21:32

Ja hoor, dat kwam helemaal goed. Wat fijn dat Martin blij is met zijn plak, Elixa!

elixa
Berichten: 126
Lid geworden op: 24-10-2010 09:37

wandeling

Bericht door elixa » 03-03-2011 03:29

Ja, hij heeft de plakken in de schuur al even gedraaid, voor het beste resultaat haha...
Waarschijnlijk gaan we zondag naar het bos, dan is Martin hier. Hij vindt dat zo geweldig. Even afwachten wat voor weer het wordt. Wie weet vindt hij zelf ook nog een plak. Hoe is het met met alle gevonden takken, plakken en staffen? Gaat dat goed?

Liefs Li.xxx

Gast

Bericht door Gast » 03-03-2011 09:27

Ja hoor, al mn takjes liggen op het balkon, en de plakken liggen te drenken in de olie. Helemaal geweldig.

elixa
Berichten: 126
Lid geworden op: 24-10-2010 09:37

wandeling

Bericht door elixa » 03-03-2011 18:52

Ohja,..

Ik kan mijn plakken ook in de olie zetten natuurlijk. Hoe lang moet dat in olie blijven staan? Lijnzaad olie was het toch? Waar kan je dat halen? Gewoon in de supermarkt en anders bij Maikel ofzo?

Ben benieuwd hoe je takken in het wit eruit zien.

Lixxx

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 05-03-2011 11:40

Mooie foto's Elixa! Precies de sfeer die er hing toen. Volgende keer neem je zoonlief lekker mee joh.
Ah, mijn staf heb ik voor een zesde geschild of zo, pfoe werkje hoor!
En mijn plak (voor pentakel bedoeld op altaar) ligt nog in het water, en die stok moest ik in olie doen, want dat was eik... eh... Menno, advies? Wat moet waarin?

Liefs, BB, Daturae
Blessed Be, Daturae

elixa
Berichten: 126
Lid geworden op: 24-10-2010 09:37

wandeling

Bericht door elixa » 05-03-2011 13:04

Haha,..

Zo zit ik ook een beetje...
Is het beter mijn plakken in de schuur te laten drogen en daarna in olie of kan ik het meteen in olie zetten? Wat is beter? We hebben de plakken wel al een paar keer gedraaid... of hoeft dat helemaal niet haha..

En dank voor alle complimenten voor mijn foto"s!! Heb niet alles erop gezet, alleen een selectie.
Ben zelf ook wel tevreden over het resultaat haha...

Liefs Li.xxx

Gast

Bericht door Gast » 05-03-2011 21:43

Ik heb de plakken in de olie, en vaak om en om gedraaid. Ongeveer 2x per dag. Ze worden wel heel mooi, dan schuren en figuren erin branden en dan lakken als dat mogelijk is. Een soort pentakel of jaarwiel is erg mooi voor opp het altaar idd.... Lijnzaadolie kun je kopen bij Maikel en ook aan de Nieuweweg. Of Gezond en Wel, die heeft het ook. Ik heb ook lijnzaadolie gebruikt, maar er is ook lijnolie genoemd op de wandeling door Menno. Dat zijn wel 2 verschillende olieen, ik hoop dat ik het juiste heb gedaan want er zit zeker wel een houdbaarheidsdatum op. We zien het wel.

elixa
Berichten: 126
Lid geworden op: 24-10-2010 09:37

houtjes enzo

Bericht door elixa » 06-03-2011 11:10

Het lijkt mij ook mooi er iets in te branden. Ik vind het ook wel mooi om mijn naam en pentakel erin te branden. Zoiets als ik ook met de lampion heb gedaan. Of de elementen erin branden bij de punten van het pentakel. Ik heb nog de tijd,...
Ik laat de plakken eerst nog even in de schuur drogen. Als het idd lijnzaadolie is dan koop ik dat binnenkort even voor mijn plakjes...
Hierbij mijn lampion
Hoop dat het goed te zien is, de brandende lampjes erachter.



Afbeelding

Afbeelding
Liefs Lixxx

Gast

Bericht door Gast » 06-03-2011 11:52

Wat mooi!! Komplimenten hoor!

elixa
Berichten: 126
Lid geworden op: 24-10-2010 09:37

februari

Bericht door elixa » 11-03-2011 08:14

Dank je!

Mijn tattoo paste er niet meer bij op haha..

Je zal hem nog wel in het echt zien.

Liefs Li

Plaats reactie