imbolc vieren?

Agenda van activiteiten georganiseerd door forumleden zowel als overige activiteiten
Plaats reactie
ilonaa
Berichten: 13
Lid geworden op: 08-11-2013 01:09

imbolc vieren?

Bericht door ilonaa » 02-02-2014 09:34

Hallo allemaal

Was zomaar benieuwd hoe iedereen imbolc viert? Zie bij agenda geen gezamelijke dingen, maar weet toch zeker dat er vandaag aandacht voor is.

Dus ik was heel nieuwsgierig?

Zelf nog ontdekkend in alles en dingen die me aanspreken geef ik meer aandacht. Moet toch ergens beginnen ....
Nu veel gelezen over imbolc. En vanmorgen met de kinderen over gehad. Mooi verhaaltje op internet gevonden wat ik straks ga voorlezen, met zef gebakken wafels.
Zelf de dag begonnen om mee eens in te leven dat natuur weer uit de winter komt. Zuivering, vruchtbaarheid, gewoon alles eens rustig aan me voorbij laten komen.
Maar dus heel benieuwd hoe anderen feesten vieren, dus als iemand dat met me wil delen heel graag.

Mooie dag Ilona

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 07-02-2014 19:13

Hoi Ilona,

Zelf heb ik Imbolc in ons jaarfeestengroepje gevierd, heel mooi en intens ritueel. Het is, ongeacht wel jaarfeest je eigenlijk viert, fijn om zo intens met de seizoenen bezig te zijn en te beleven wat elk seizoen, jaargetij met jou persoonlijk doet.

Blessed Be, Daturae
Blessed Be, Daturae

Plaats reactie