Heksen Café

Welkom! De mede staat klaar, de koffie is bruin, de thee is gezet, de sigaren staan op tafel!
Plaats reactie
Algernnon
Berichten: 30
Lid geworden op: 09-03-2014 16:34

Heksen Café

Bericht door Algernnon » 10-11-2014 15:06

Hoi alle Heksen van HCG, Merry Meet.

Gisteren in Groningen geweest, in het Heksen Café.
Heel gezellig en knus, alsof je thuis komt.
Hele fijne mensen, een paar hadden hun honden meegenomen, schatten van dieren.
Hoe kan het ook anders.
Gezellig zitten babbelen, er was ook een ondeugend heksje bij, al met al een geslaagde middag.
Alleen Groningen verlaten is moeilijk voor diegene dia altijd aan de andere kant is geweest, zonder navigatie kom je daar door de eenrichtingsborden niet zowat meer uit.
Mijn navigatie wilde niet opstarten of barste het ook.
Toen ik thuis was riep die munts, "u bent op de bestemming
Maar neemt niet weg dat ik de middag als zeer geslaagd vond.
Verheug mij op de aanstaande (geplande ? ) boswandeling.

Blessed Be,
Geert

Afbeelding

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 07-12-2014 20:16

he Algernon, wat leuk, zijn dat jouw hondjes?
Hebben je trouwens gemist bij de wandeling. Ben je volgende week zondag weer van de partij?

Blessed Be, Daturae
Blessed Be, Daturae

Algernnon
Berichten: 30
Lid geworden op: 09-03-2014 16:34

Bericht door Algernnon » 08-12-2014 11:02

Merry Meet Daturae en andere Heksen/Wiccan,s

Ja, dat zijn mijn Teckels, of liever, ik ben van hun.
Het meiske is veelvoudig Nederlands kampioen, en bij de laatste bevalling is met een keizersnede 8 prachtige pupies gehaald, terwijl ze maar zeven tietjes heeft, en toen ze niet meer voldeed aan de verwachting van de fokster mocht ze bij mij haar pensioen nemen.
De fokster is een fantastisch mens, maar zo werkt dat nu eenmaal in die wereld.
Het mannetje is een Teckel met jacht passie, die heeft het dan weer niet getroffen, want ik hou niet van jagen, en jagers in het algemeen.
Ik ben een honden man, zo oud als ik ben, en dan praat je toch al gauw over tientallen jaren terug, heb ik Teckels, de meest moeilijke tijden zijn als het zo laat is dat ik afscheid moet nemen, omdat hondjes nu een maal korter op deze aardkloot vertoeven dan een mens.
Vele tranen heb ik gelaten, en als ik zo deze onzin wegtik, en ik denk dan aan alle Teckels die bij een vriend van mij op zijn dieren begraafplaats liggen waar ik zo veel onvoorwaardelijke liefde van heb gekregen, springen mij wederom de tranen in de ogen.
eikel dat ik ben.
Maar goed, ik hou eigenlijk van alle dieren,

Blessed Be,
Algernon.

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 13-12-2014 20:12

Hoi Algernon, nee, het is geen onzin... nooit heb ik zo'n verdriet gehad als bij het overlijden van mijn katten en in het bijzonder een grote zwarte kat, mijn 'familiar, die plotseling overleed aan een hartstilstand. Zo plotseling, geen tijd om afscheid te nemen. Ik was zo intens verdrietig, alsof ik kapot gescheurd werd van binnen.
Het overlijden van mijn moeder was na een lang ziekbed, dat voelde natuurlijk anders het is je moeder, maar het was niet zo bijna voelbaar hartverscheurend als na het overlijden van mijn zeer dierbare zwarte kater...

Blessed Be, Daturae
Blessed Be, Daturae

Plaats reactie