Over het Heksencafe

Een ontmoetingsplaats voor paganisten en geïnteresseerden in paganisme. Elke tweede zondag van de maand.
Plaats reactie
Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Over het Heksencafe

Bericht door Daturae » 07-02-2014 19:39

We krijgen wel eens vragen over waarom we Heksencafe zo 'stiekem'houden...Waarom niet gewoon het adres van het cafe op dit forum, Facebook wellicht?

Kijk, we zitten gewoon in een openbare kroeg. Als je aan iedereen vertelt dat het op die dag, zo laat en daar altijd Heksencafe is, dan weten misschien net iets teveel mensen het. Ach, misschien ben ik niet zozeer bang voor journalisten of jehova's, maar als iedereen die daar binnen komt de groep ziet en al bij voorbaat weet: o, dat zijn die Heksen... Mijn collega's hoeven ook echt niet allemaal te weten waar ik me mee bezig hou :-)
Heksencafe is een plek waar iedereen zich op z'n gemak moet kunnen voelen, een prettige, veilige omgeving waar je over wicca en pagansime kunt praten, over je twijfels, je vragen whatever. En ach, veel privacy hebben we tegenwoordig al niet meer, laat er ook iets zijn waar niet de hele wereld weet van heeft toch? (al zal de AIVD ook dit forum wel napluizen :wink: )

Blessed Be en van harte welkom op het Heksencafe!
Daturae
Blessed Be, Daturae

Menno
Berichten: 266
Lid geworden op: 09-04-2010 23:56

Bericht door Menno » 07-02-2014 23:14

(al zal de AIVD ook dit forum wel napluizen :wink: )

Ja dat klopt, die opdracht heb ik gekregen en al uitgevoerd :twisted: .

Plaats reactie