heksencafe 14 oktober?

Een ontmoetingsplaats voor paganisten en geïnteresseerden in paganisme. Elke tweede zondag van de maand.
Plaats reactie
amber
Berichten: 15
Lid geworden op: 11-06-2012 10:24

heksencafe 14 oktober?

Bericht door amber » 10-10-2012 06:08

Hoi iedereen,
Naar mijn berekening is er weer een heksencafe op de 14e, maar wederom kan ik niet aanwezig zijn. mijn vriendin doet mee aan de 4mijl van groningen en heb beloofd om langs de route te staan.

veel plezier allen

k denk nog na over heksentempel, maar weet niet of ik daar al klaar voor ben

x
Jeanet

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 12-10-2012 13:51

Klopt! Helemaal gelijk, maar ik was wat laks met de mail en forums. Beetje druk gehad. :oops:

En inderdaad: al jaaaaren valt in oktober dus Heksencafe samen met de 4 mijl. Ik wilde ook mensen toejuichen ,maar het wordt wat lastig zo.
Nou, anders neem je met je vriendin na afloop toch een afzakkertje bij ons?
We zitten er tot een uur of half zes hoor. Van harte welkom.

Heksentempel is ook vrij laagdrempelig trouwens, iedereen met een beetje goede wil en interesse kan meedoen. We volgen het boek van de Twaalf Wilde Zwanen, van Starhawk. Staan mooie pathworkings, meditaties, aardingsoefeningen e.d. in.

Liefs, BB, Daturae
Blessed Be, Daturae

Gast

Bericht door Gast » 14-10-2012 14:29

Ik ben er vandaag niet. Ben er de laatste tijd niet zo vaak meer bij, ook omdat Johan en ik nu 1 dag in de week samen op dezelfde dag vrij zijn. En dat is, juist, de zondag! Dan willen we ook wel samen zijn.Veel plezier vanmiddag en groetjes!

amber
Berichten: 15
Lid geworden op: 11-06-2012 10:24

Bericht door amber » 17-10-2012 08:19

hoi daturae..even maar hier een berichtje, want ik heb het vermoeden dat mijn pb niet goed werkt, probeerde 2 keer je een bericht te sturen en zie het niet in mijn 'verzonden' box .

ik hoop echt er volgende keer bij te zijn..en bedankt enzooo.

x
Jeanet

Daturae
Berichten: 663
Lid geworden op: 07-04-2010 22:30

Bericht door Daturae » 18-10-2012 22:48

Hoi Ardeadra, snap ik! Je moet ook even tijd voor jezelf/ beidjes/ katjes maken zo nu en dan!
Komt vast wel weer een keer. Avondactiviteiten zoals Heksentempel vallen voor jou helemaal af vrees ik met je werkschema?

Liefs, BB, Daturae
Blessed Be, Daturae

Plaats reactie